4 هزار دستگاه کانکس برای استان کرمان ساخته می‌شود
کد خبر: 3675916
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱
رزم‌حسینی:

4 هزار دستگاه کانکس برای استان کرمان ساخته می‌شود

گروه اجتماعی: استاندار کرمان گفت: 4 هزار دستگاه کانکس برای استان کرمان ساخته می‌شود تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد و این کانکس‌ها را برای اسکان موقت تحویل می‌دهیم و سپس تحویل می‌گیریم تا در حوادث بعدی از آنها استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان دیروز یکشنبه، 3 دی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: در 22 روز گذشته استان کرمان زلزله‌های شدیدی را تجربه کرد و سه زلزله بالای 6 ریشتر و بیش از یک‌هزار پس‌لرزه را تجربه کردیم و شب یلدا نیز در ساعت 20 و 34 دقیقه زلزله 5.2 ریشتری در کوهبنان روی داد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم در هنگام زلزله کوهبنان بیدار بودند، بنابراین تلفات نداشتیم، اما خسارت‌ها بسیار زیاد است.
رزم‌حسینی با بیان اینکه خسارت‌های زلزله در کوهبنان بیشتر از راور است، عنوان کرد: ستاد بحران استان کرمان در آماده‌باش کامل است و اعضای ستاد بحران به موقع کمک‌رسانی‌ها را انجام دادند.
وی تصریح کرد: 4 هزار دستگاه کانکس برای استان کرمان ساخته می‌شود تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد و این کانکس‌ها را برای اسکان موقت تحویل می‌دهیم و سپس تحویل می‌گیریم تا در حوادث بعدی از آنها استفاده کنیم.
استاندار کرمان اظهارکرد: برآورد خسارت زلزله در کوهبنان را آغاز کرده‌ایم و ان‌شاء‌الله تا سه، چهار روز آینده میزان خسارت‌ها اعلام می‌شود.
وی تأکید کرد: آواربرداری راور تمام شده است و آواربرداری در کوهبنان هم آغاز شده است و بازسازی در دستور کار قرار می‌گیرد.

captcha