سومین محموله کانکس از البرز به کرمانشاه ارسال شد
کد خبر: 3673872
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

سومین محموله کانکس از البرز به کرمانشاه ارسال شد

گروه اجتماعی: رئیس اتاق اصناف البرز از ارسال سومین محموله کانکس از البرز به کرمانشاه خبر داد و گفت: تجهیزات لازم در کانکس‌ها اعم از فرش، بخاری، پتو، خوارک و پوشاک در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حمید کریمی، رئیس اتاق اصناف البرز، 27آذر در مراسم ارسال کانکس‌های اهدایی به مناطق زلزله‌زده کرمان و کرمانشاه توسط اصناف و سپاه استان البرز، اظهار کرد: سومین مرحله اعزام کمک‌ها و کانکس‌های اهدایی به مناطق آسیب‌دیده غرب کشور و استان کرمان در حال انجام است.
وی با بیان اینکه ۳۵ کانکس منزل و یک کانکس مدرسه با ۱۲ تریلی به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد شد، افزود: تجهیزات لازم در کانکس‌ها اعم از فرش، بخاری، پتو، خوارک و پوشاک در نظر گرفته شده است.
کریمی در ادامه با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان صرف خرید لوازم تحریر دانش‌آموزان در این کاروان اعزامی به مناطق مذکور شده است، تصریح کرد: کانکس مدرسه تهیه شده به صورت دو کلاسه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانش‌آموز را دارد.
رئیس اتاق اصناف استان البرز تاکید کرد: این اقدامات با همکاری اتحادیه لوازم التحریر، خیرین، اصناف و سپاه استان انجام پذیرفته است.
این مسئول با اشاره به اینکه اتاق اصناف استان البرز در نظر دارد ۱۰ ساختمان مسکونی را برای مردم زلزله‌زده غرب کشور احداث کند، گفت: مساعدت‌های لازم به مردم زلزله‌زده کرمان نیز انجام می‌گیرد.
همچنین علی ترکاشوند، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات یاد شده به همت اصناف، بازاریان، تجار، خیرین و مساعدت سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در حال انجام است، افزود: بخشی از ۳۵ کانکس یاد شده به مناطق زلزله‌زده کرمان نیز انتقال داده می‌شود.

captcha