تجلیل از چهره‌های ماندگار اردبیل به فراموشی سپرده شده است
کد خبر: 3626144
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

تجلیل از چهره‌های ماندگار اردبیل به فراموشی سپرده شده است

گروه اجتماعی: تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار و تاثیرگذار اردبیل به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از همشهری، امید قیامی اردبیلی، نويسنده و فعال فرهنگی اردبیل گفت: یکی از سوالات اساسی که این روزها ذهن مرا درگیر کرده است، این است که آیا باید از آن کسی تجلیل شود که سالها اردبیل را فراموش کرده و رفته است یا از آن کسی تقدیر شود که مانده و برای اردبیل و مردمش خدمتی کرده است؟ جاي کسانی که در شهر خود مانده‌اند و کارآفرینی های بزرگی انجام داده‌اند، در مراسم هاي هفته اردبيل خالي بود چرا كه تقدير و تجليل از چهره هاي ماندگار و تأثيرگذار اردبيل به فراموشي سپرده شده است.
قیامی اردبیلی با بيان اينكه هیچ شکی در نیت خیرخواهانه مجریان برنامه نیست و لازم است که مواردی جهت ارتقاء کیفی طرح شود، می افزايد: هفته گذشته برنامه‌هاي متنوعي اجرا شد، اما عموم مردم بی خبر ماندند. بايد خروجي كار بررسي شود كه در مقابل هزینه‌ای که صرف بزرگداشت روز اردبيل شد، چه دستاورد حاصل مي شود؟
وی با اشاره به اينكه برگزاری چنین مراسمات پردردسر است و نگاه‌های تيزبين منتقدان را هم جذب خواهد كرد، تصريح مي‌كند: افرادي كه مسائل را موشكافي و نقد مي‌كنند، قصد تخریب نداشته و دغدغه فرهنگي درخور تأمل دارند.
captcha