چگونه خادم شویم
کد خبر: 3616738
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

چگونه خادم شویم

گروه جامعه: بر اساس حدیث با سند معتبر از امام هادی(ع) ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برابر با زیارت امام حسین(ع) است. آستانی که می‌توان افتخار خادمی آن را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) حضرت عبدالعظیم(ع) محدثی والامقام است که در طول زندگی خود محضر سه امام معصوم(ع) را درک کرده و نماینده ائمه(ع) در ری بوده است.

نامه امام رضا(ع) خطاب به شیعیان که به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) فرستاده شده تا ایشان محتوای این نامه را نشر دهند، وجود حدیث عرض دین و تأیید ائمه(ع) نسبت به جایگاه دینی و معنوی حضرت عبدالعظیم و احادیث مستندی که از ایشان نقل شده است نشان دهنده جایگاه والای این محدث است.

در بیان شأن دینی و جایگاه حضرت عبدالعظیم (ع) نزد ائمه(ع) همین بس که بر اساس سندی معتبر از امام هادی(ع) ایشان فرموده‌اند: ثواب زیارت عبدالعظیم حسنی در ری همانند ثواب زیارت امام حسین در کربلا است.

خادمی ائمه(ع) و وابستگان و منصوبان به ایشان همیشه جزو آرزوهای شیعیان بوده است خادمی که گاهی ما آن را دور از دسترس و یا آرزویی محال می‌دانیم اما اگر دستمان به بارگاه منور امام حسین (ع) نمی‌رسد می‌توانیم خادم افتخاری آستانی شویم که ثواب زیارت صاحب آن آستان برابر با زیارت امام حسین(ع) است.

مسئولان آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با قرار دادن لینکی در سایت رسمی این آستان توان امکان ارسال درخواست خادمی آستان را به صورت اینترنتی فراهم کرده‌اند. علاقه‌مندان برای خادمی این آستان می‌توانند با ورود به سایت آستان به آدرس http://www.abdulazim.com لینک مربوط به فرم درخواست ثبت‌نام خدمتگزاری افتخاری http://abdulazim.com/fa/node/1833#portlet-mosts-visited را دریافت و تکمیل کنند.

پس از تکمیل و ارسال این فرم بخش خادمان افتخاری آستان بر اساس نیازی که آستان دارد و تخصصی که افراد اعلام کرده‌اند به نوبت با افراد درخواست کننده تماس و از آنها برای حضور در آستان دعوت می‌کند. پس از مراجعه حضوری و تکمیل پرونده، زمان و نحوه خدمت رسانی به زائران و مجاوران به علاقه‌مندان اعلام می شود.

به گزارش ایکنا، حدود هشت ماه لینک مربوط به خادمان افتخاری آستان غیر فعال بود که دلیل آن حجم بالای ثبت نامی ها و لزوم ساماندهی درخواست‌ها بود که پس از بررسی درخواست‌های قبلی این سامانه دوباره فعال شده و اماده دریافت درخواست‌ها است.

یادآوری می‌شود، فردا دوشنبه 19 تیر ماه مصادف با 10 شوال سالروز وفات حضرت عبدالعظیم(ع) است که به همین مناسبت مراسم ویژه‌ای در این آستان مقدس برگزار می‌‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مبینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۶
0
0
چرا آنقدر سن و بالا زدن ؟؟؟چرا نیرو کم سن قبول نمی‌کنند ؟
captcha