انقلاب اسلامی تداوم راه انسانیت و همه انبیاء است
کد خبر: 3569167
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

انقلاب اسلامی تداوم راه انسانیت و همه انبیاء است

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه معتقد هستیم انقلاب اسلامی تداوم راه انسانیت و همه انبیا است، گفت: انبیا یک هدف بیشتر نداشتند و آن رهایی بخشیدن انسان‌ها و رساندن آنها به نور بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، مصطفی خزایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان سه‌شنبه، 12 بهمن‌ماه در آئین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه تهذیب شهر همدان، اظهار کرد: یکی از داستان‌هایی که بسیار در قرآن به آن اشاره شده داستان حضرت موسی(ع) و قوم فرعون است بنابراین علت این موضوع عبرت گرفتن ما از زندگی آن افراد است.
وی با بیان اینکه معتقد هستیم انقلاب اسلامی تداوم راه انسانیت و همه انبیا است، گفت: انبیا یک هدف بیشتر نداشتند و آن رهایی بخشیدن انسان‌ها از ظلمات و جهل و رساندن آنها به نور بود.
خزائی بیان کرد: لازم است از اشتباهات گذشتگان پند بگیریم و درجاهایی که گذشتگان درست عمل کرده‌اند ما هم بر اساس همان موازین عمل کنیم، امروز در مدرسه تهذیب جمع شده‌ایم تا با نواختن زنگ انقلاب این روز بزرگ را در یاد ها جاودانه سازیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: امروز در مدرسه تهذیب جمع شده‌ایم تا با نواختن زنگ انقلاب این روز بزرگ را در یاد ها جاودانه سازیم، به گفته امام خمینی(ره) 22 بهمن و دهه فجر ایام الله است بنابراین یادآوری این ایام برای ما نشان دهنده دست قدرت و تجلی قدرت خداوند است.
وی اضافه کرد: همه روزها روز خدا است اما در بعضی روز‌ها تجلی قدرت خدا ظهور و بروز بیشتری دارد مانند آن روزی که آتش بر ابراهیم گلستان شد، سپاهیان موسی از نیل عبور کرده و و کفار در رودخانه غرق شدند، نوح و یارانش نجات پیدا کرده و کفار غرق در آب می شوند، روزی که بت‌ها شکسته شده‌اند ، روزی که قلعه خیبر فتح می‌شود، روزی که حضرت زینب(س) در اسارت پرده های ظلم را می شکافد و روز 22 بهمن روز ورود حضرت امام خمینی(ره) کشتی بان انقلاب اسلامی به کشور و روز 22 بهمن یوم الله است چرا که تجلی قدرت خداوند را در حضور مردم انقلابی ایران به رهبری یک رهبر الهی دیدم.
خزاعی یادآور شد: طی سی و هشت سال انقلاب اسلامی این تجلی قدرت خدا را بارها مشاهده کرده‌ایم همچنین هنگامی که رهبر و قدرت مردم که در کنار هم قرار بگیرند به طور قطع پیروزی اتفاق می افتد.
وی با بیان اینکه باید شکر‌گذار نعمت‌های الهی باشیم گفت: امید است روزی شاهد بر افراختن پرچم ایران اسلامی در سراسر دنیا باشیم همچنین شاهد فرو ریختن کاخ‌های ظلم و ستم ستمگران در جهان شویم چرا که در گذشته خداوند چنین چیزهایی را اثبات کرده و بعید نیست.
captcha