برگزاری مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در کانون‌های کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3552380
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در کانون‌های کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در سطح کانون‌های مساجد این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» به همت دبیرخانه مساجد استان فارس و با همکاری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد به صورت کشوری برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در این راستا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از رسالت‌هایی است که کانون‌های مساجد بر دوش دارند و برنامه‌هایی نیز به این منظور برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این مسابقه از زندگی‌نامه و خاطرات شهید «ابراهیم هادی» با همکاری ستاد عالی کانون‌های مساجد به‌صورت کشوری برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام قاسمی در ادامه یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند سؤالات و خلاصه متن کتاب را از پایگاه‌های اینترنتی www.masjedketab.ir و www.farsmasajed.irدریافت کنند.
وی ضمن تشریح نحوه شرکت در مسابقه، اضافه کرد: علاقه‌مندان باید پاسخ سؤالات را به صورت یک عدد 12 رقمی به همراه نام، نام خانوادگی و نام استان خود به سامانه 10008940711 پیامک کنند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 70 کارت هدیه یک میلیون ریالی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: مهلت ارسال پاسخ سؤالات تا 30 دی‌ماه امسال بوده، ضمن اینکه قرعه کشی و اعلام جوایز نیز 12 بهمن همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر انجام می‌گیرد.
منبع: شبستان
captcha