كتابخوانان به «سلام بر ابراهیم» كانون‌های مساجد فارس فراخوانده شدند
کد خبر: 3550957
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

كتابخوانان به «سلام بر ابراهیم» كانون‌های مساجد فارس فراخوانده شدند

گروه فرهنگی:‌ سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» به‌همت این دبیرخانه خبر داد و گفت: این مسابقه با همکاری ستاد عالی کانون‌های مساجد به صورت کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، رضا باقری، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، 14 آذرماه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم»، گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود فرموده‌اند که امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و در این راستا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از رسالت‌هایی است که کانون‌های مساجد بر دوش دارند و برنامه‌هایی نیز به این منظور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» به همت این دبیرخانه، افزود: این مسابقه از زندگی‌نامه و خاطرات شهید «ابراهیم هادی» با همکاری ستاد عالی کانون‌های مساجد به صورت کشوری برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند سئوالات و خلاصه متن کتاب را از پایگاه‌های اینترنتی www.masjedketab.ir و www.farsmasajed.ir دریافت کنند.
باقری ضمن تشریح نحوه شرکت در مسابقه، افزود: علاقه‌مندان پاسخ سئوالات را به صورت یک عدد 12 رقمی به همراه نام و نام خانوادگی و نام استان خود به سامانه 10008940711 پیامک کنند.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس با اشاره به اختصاص 70 هدیه یک میلیون ریالی برای شرکت‌کنندگان تأکید کرد: مهلت ارسال پاسخ سئوالات تا 30 دی ماه است و قرعه‌کشی و اعلام جوایز نیز 12 بهمن همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر انجام خواهد شد.
captcha