روحانیون هجرت و مستقر مدیران فرهنگی روستاها هستند
کد خبر: 3548000
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد:

روحانیون هجرت و مستقر مدیران فرهنگی روستاها هستند

کانون خبرنگاران نبأ:‌ حجت‌الاسلام حسین گروسی با بیان اینکه روحانیون مستقر و طرح هجرت مدیران فرهنگی روستا هستند، گفت: اگر موفقیتی در امر تبلیغ دین حاصل می‌شود بی‌شک نتیجه صبر و ازخودگذشتگی خانواده‌های روحانیون است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین گروسی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در دیدار با روحانی طرح هجرت روستای مزرعه‌‌بید با بیان اینکه روحانیون مستقر و طرح هجرت مدیران فرهنگی روستا هستند، گفت: اگر موفقیتی در امر تبلیغ دین حاصل می‌شود بی‌شک نتیجه صبر و ازخودگذشتگی خانواده‌های روحانیون است.
وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی شده تا در فواصل زمانی مختلف از فعالیت‌های فرهنگی و روحانیون مستقر در روستاها بازدید شود تا از نزدیک شاهد مشکلات و نقاط ضعف و قوت باشیم.
گروسی بیان کرد: تعامل و صمیمیت روحانیون با نوجوانان و جوانان تأثیر زیادی در جذب آنها به مسجد و امور فرهنگی دارد؛ لذا روحانیون باید با قشرهای مختلف روستا تعامل داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه بازدید از خانواده‌های شهدا و بسیجی در روستاها در برنامه‌های فرهنگی روحانیون مستقر گنجانده شود، اظهار کرد: لازم است برنامه‌های فرهنگی در روستاها با تعامل با خانواده‌های شهدا، بسیج، معتمدان محل، هیئت امنای مساجد و شوراها انجام شود.
امیر احمدی

captcha