بررسی دستور العمل‌های اقتصادی توصیه شده در عصر انتظار
کد خبر: 3539262
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
در رادیو اقتصاد صورت می‌گیرد؛

بررسی دستور العمل‌های اقتصادی توصیه شده در عصر انتظار

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد در برنامه «در انتظار باران» پنج‌شنبه 29 مهر ماه، به بیان دستور العمل‌های اقتصادی توصیه شده در عصر انتظار می‌پردازد.

مژگان جعفرقلی‌زاده، مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پویا منفرد، کارشناس مذهبی در این برنامه به موضوع دستور‌العمل‌های توصیه شده در عصر انتظار می‌پردازد.
وی ادامه داد:‌ خصوصیات منتظر واقعی، رعایت موازین اقتصادی در عصر ظهور و ... از جمله محورهای موضوعی این برنامه خواهند بود.
مدیر رابط‌عمومی رادیو اقتصاد خاطرنشان کرد: برنامه «در انتظار باران»، کاری از گروه کسب‌و‌کار رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی محسن رنگینی، امشب ساعت 21 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
پیشرفت اقتصادی و ارتباط آن با اقتصاد مقاومتی
جعفرقلی‌زاده همچنین از بررسی ارتباط پیشرفت‌های اقتصادی با اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: رادیو اقتصاد در برنامه «رمز پیشرفت» جمعه 30 مهرماه، به مقوله پیشرفت اقتصادی و ارتباط آن با اقتصاد مقاومتی می‌پردازد.


وی ادامه داد: غلامحسین طاهری، کارشناس اقتصادی در این برنامه مطالبی را در مورد پیشرفت اقتصادی و ارتباط آن با اقتصاد مقاومتی بیان خواهد کرد.
مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد افزود: این موضوع که عدم توجه به فضای رقابتی در بخش تولید و توزیع در برخی کالاها از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی خواهند بود، نیز در برنامه بررسی می‌شود.
وی یادآور شد: برنامه «رمز پیشرفت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی محسن رنگینی، جمعه ساعت 7 صبح به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
تبلور فرهنگ جهادگری در اقتصاد مقاومتی
جعفرقلی زاده همچنین از بررسی فرهنگ جهادگری در اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: رادیو اقتصاد در برنامه «ما می‌توانیم» جمعه 30 مهرماه، به سراغ تبلور فرهنگ جهادگری در اقتصاد مقاومتی می‌رود.
وی ادامه داد: غلام‌عباس محمدی، جهاد گر در این برنامه در خصوص نقش جهاد گران در دفاع مقدس و فعالیت‌های اقتصادی آن دوران صحبت می‌کند.
مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد بیان کرد: موضوعات تشابه حرکت‌های جهادگران با جهادگران دوران دفاع مقدس و همچنین حضور جهاد گران در فعالیت‌های اقتصادی در این دوره، از دیگر مواردی هستند که در برنامه مطرح خواهند شد.
جعفرقلی‌زاده در پایان گفت: برنامه «ما می توانیم» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی و گویندگی نسیم خواجه‌نوری، جمعه ساعت 20 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
captcha