راه‌اندازی مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در سبزوار
کد خبر: 3538242
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

راه‌اندازی مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در سبزوار

گروه فعالیت‌های قرآنی: اولین مرکز غیرانتفاعی و تخصصی حفظ قرآن کریم در شهرستان سبزوار زیر نظر مؤسسه تخصصی حفظ قرآن کریم مشهد راه‌اندازی شد و فعالیت خود را از مهرماه سال جاری آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اولین مرکز غیرانتفاعی و تخصصی حفظ قرآن کریم در شهرستان سبزوار زیر نظر مؤسسه تخصصی حفظ قرآن کریم مشهد راه‌اندازی شد و فعالیت خود را از مهرماه سال جاری آغاز کرده است.
بنابر این گزارش، این مرکز تخصصی حفظ کلام الله مجید که از سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مجوز فعالیت دارد، چهارمین شعبه مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم مشهد در شهرستان‌های استان به شمار می‌رود که زیر نظر اساتید بین‌المللی حفظ قرآن فعالیت می‌کند.
راه اندازی اولین مرکز تخصصی حفظ قرآن در سبزوار
همچنین با راه‌اندازی این مرکز حفظ قرآنی، آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، صوت و لحن و تفسیر توسط اساتید و حافظان بین‌المللی از جمله محمد یزدان‌پور، حجت‌الاسلام محمدمهدی رجبی، مهدی حسنی، رضا عابدین‌زاده و برخی از اساتید شهرستان سبزوار آموزش داده می‌شود.
جلال رنجبر، مدیر اجرایی مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: هدف از تأسیس این مرکز آموزشی، تربیت حافظان قرآن جهت فرمایش رهبر معظم انقلاب برای تربیت 10 میلیون حافظ کلام الله مجید است.
راه اندازی اولین مرکز تخصصی حفظ قرآن در سبزوار
وی با اشاره به اینکه از دیگر اهداف راه‌اندازی این مکان تربیت مبلغ و آموزشیار حفظ قرآن کریم است، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی این مرکز به دو روش حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود که متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس این مؤسسه در سبزوار واقع در چهارراه ضمن خدمت، مراجعه کنند.
وی با تأکید بر اینکه این مرکز، چهارمین شعبه مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در استان است و زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند، عنوان کرد: شعبه اصلی مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در مشهد در خیابان پاسداران واقع شده است.
راه اندازی اولین مرکز تخصصی حفظ قرآن در سبزوار
مدیر اجرایی مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم سبزوار با اشاره به اینکه تاکنون استقبال خیلی خوبی از کلاس‌های آموزشی صورت گرفته است، گفت: به زودی قصد داریم از حافظان کل دیار سربداران دعوت کنیم و در همایشی تمام حافظان قرآن را در یک محل جمع کرده و حافظان قرآن را ساماندهی کنیم.
captcha