روایت شاکرنژاد از تفقد رهبری؛ عالی هستید
کد خبر: 3505322
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

روایت شاکرنژاد از تفقد رهبری؛ عالی هستید

گروه فعالیت‌های قرآنی: حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی قرآن کریم در نخستین روز از ماه مبارک رمضان در دیدار جامعه قرآنی کشور با رهبر معظم انقلاب به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداخت و مورد توجه معظم له قرار گرفت.

حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در مورد دیدار خود با رهبر معظم انقلاب در نخستین روز از ماه مبارک رمضان سال جاری که مصادف با 18 خردادماه در حسینیه امام خمینی(ره) همراه با دیگر اعضای جامعه قرآنی کشور برگزار شد، ابراز کرد: برای هفتمین بار بود که در محضر ایشان تلاوت داشتم، البته بارها محضر ایشان برای دیدار رسیده‌ام.
وی با بیان اینکه دیدار با رهبر معظم انقلاب خاطره‌ای است که هیچ وقت تکراری نیست و شیرینی و حلاوت خاص خودش را دارد، ادامه داد: برای هر قاری ایرانی افتخار محسوب می‌شود که هر سال در محضر ایشان تلاوت داشته باشد و این انگیزه‌ای برای پیشرفت وی خواهد بود. 
تفقد رهبری به حمیدشاکرنژاد؛ عالی هستید
شاکرنژاد با بیان اینکه امسال هم توفیق از آن من شد تا بعد از حدود سه سال دوباره در محضر ایشان تلاوت داشته باشم، ابراز کرد: در این محفل نورانی، آیات 69 الی 74 سوره مبارکه نساء را که با محوریت آیات جهادی و ولایی است، تلاوت کردم.
این قاری بین‌المللی قرآن با بیان اینکه بعد از تلاوت هم به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف شدم و مانند همیشه از رهنمودهای ایشان استفاده کردم، ادامه داد: ایشان هم مانند همیشه نسبت به بنده و برادرم لطف داشتند؛ معمولا تشویق و رضایت ایشان در تلاوت‌ها شامل حال من می‌شود.
تفقد رهبری به حمیدشاکرنژاد؛ عالی هستید
وی با بیان اینکه در این دیدار برادرم حامد شاکرنژاد و پدرم محمد شاکرنژاد نیز حضور داشتند، تصریح کرد: بعد از تلاوت رهبر معظم انقلاب جویای احوال شدند و فرمودند: «خوب هستید ان شاالله؟، اخوی چه طورند؟، من هم در جواب گفتم که همه به لطف شما خوب هستند و دعاگوی شما هستیم؛ خدا سایه شما را از سر نظام کم نکنه» و همین حرف‌های خودمانی بین ما رد و بدل شد.
تفقد رهبری به حمیدشاکرنژاد؛ عالی هستید
شاکرنژاد اضافه کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب به من فرمودند: «شما کجا ساکن هستید؟ مشهد یا تهران؟»، عرض کردم که در مشهد ساکنم. در انتها هم ایشان فرمودند «خیلی خوب بود، عالی هستید و موفق باشید».
captcha