مسجدالاقصی را ویران می‌کنم!
کد خبر: 3503531
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
خاخام صهیونیست:

مسجدالاقصی را ویران می‌کنم!

گروه بین‌الملل: یهودا گلیک، از خاخام‌های افراطی و عضو کنست اسرائیل تهدید کرد که در صورت امتناع از تقسیم مسجدالاقصی از سوی اداره اوقاف اسلامی قدس آن را به طور کامل نابود خواهد کرد!

مسجدالاقصی را ویران می‌کنم!
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه شبکه خبری العالم، یهودا گلیک اداره اوقاف اسلامی در بیت المقدس را تهدید کرده و گفت: این اداره اگر بر در اختیار داشتن مسجد الاقصی به طور کامل اصرار کند و به مخالفت خود با تقسیم زمانی آن ادامه دهد؛ در آن صورت همه چیز خود را از دست خواهد داد و قبه الصخره و مسجد الاقصی به طور کامل ویران خواهند شد.
شیخ عکرمه صبری، رئیس مؤسسه اعلای اسلامی در بیت‌المقدس اظهارات این عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی را به طور کامل مردود دانست.
صبری تأکید کرد: دود حاصل از اظهارات گلیک که نشأت‌گرفته از سلطه‌جویی اشغالگرانه است، در چشمان او خواهد رفت.
وی گفت: ما از حق خود در مورد مسجدالاقصی صرف نظر نخواهیم کرد و اسرا‌ئیلی‌ها در آن هیچ حقی ندارند. ما از یک وجب از خاک مسجد‌الاقصی چشم پوشی نمی‌کنیم.
عکرمه صبری رژیم صهیونیستی را مسئول هر گونه حرمت‌شکنی در مسجدالاقصی دانست و نسبت به اهداف شوم این رژیم علیه مسجدالاقصی هشدار داد و گفت: البته اهداف یاد شده قدیمی است و موضوع جدیدی نیست.
صبری بیان کرد: اسرائیل اشغالگر سعی دارد از شرایط مناسب برای تحقق‌بخشیدن به نقشه‌های شوم خود سوء استفاده کند.
وی اظهار کرد: تمامی مراکز اسلامی و به طور کلی مردم بیت المقدس در کمین این تندروها نشسته‌اند.
شیخ صبری گفت: ما با هر گونه اقدامی از سوی خاخام گلیک مخالفیم. ما همچنین با دیدار و یا یورش وی به مسجد الاقصی مخالفیم؛ زیرا او پیشاپیش فرد طرد شده‌ای است.

captcha