عرضه «زندگی با قرآن» جدیدترین اثر استاد بهرام‌پور در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3502482
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

عرضه «زندگی با قرآن» جدیدترین اثر استاد بهرام‌پور در نمایشگاه قرآن

گروه ادب: «زندگی با قرآن» جدیدترین اثر استاد بهرام‌پور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه می‌شود.

علی شعبانی، مدیر بخش فروش آوای قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: انتشارات آوای قرآن که آثار استاد ابوالفضل بهرام‌پور، مترجم قرآن کریم را عرضه می‌کند، امسال با 30 عنوان اثر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور می‌یابد.
وی افزود: در میان این آثار 8 نوع قرآن با ویژگی‌های گوناگون عرضه می‌شود که در میان آنها قرآن با ترجمه زیر آیات، شرح واژگان، بدون شرح واژگان، قرآن مبین تک جلدی و... در قطع‌های مختلف ارائه خواهد شد.
شعبانی ادامه داد: «زندگی با قرآن» یکی از جدیدترین آثار استاد بهرام‌پور است که در پنج مجلد به رشته تحریر درآمده و موضوعات به روز و مبتلابه عموم جامعه را به صورت شرح موضوعی آیات مورد توجه قرار داده است. از جمله موضوعات یادشده؛ شبکه‌های اجتماعی مجازی، توبه و تکرار آن، آرامش روان، محرم و نامحرم و لقمه حرام است و پاسخ‌های به روزی به آنها داده شده است.
وی در ادامه گفت: تفسیر 30 جلدی «نسیم حیات» اثر دیگری است که به صورت ساده و روان بوده و یکی از آثار پرفروش این انتشارات است. در این اثر به تفکیک هر سوره مطالبی درباره معانی و مفاهیم آیات گردآوری شده است و در این دوره از نمایشگاه قرآن ارائه می‌شود.
شعبانی با اشاره به تخفیف کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه قرآن گفت: امسال در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 20 – 40 درصد تخفیف در نظر گرفته بودیم، اما استاد بهرام‌پور نظرشان بر تخفیف بیشتر برای کتاب‌ها بود که آن را به 60 درصد افزایش دادیم؛ از این رو این روند در نمایشگاه قرآن نیز ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: استاد بهرام‌پور برای کتابی که قیمت بازاری آن 50 هزار تومان است، اجازه نمی‌دهند قیمت پشت جلد آن بیش از 30 هزار تومان باشد؛ چرا که معتقدند کتاب‌ها به ویژه آثار قرآنی باید با بهای کمتری در اختیار مخاطبان قرار گیرد.
گفتنی است، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از 24 خرداد تا 10 تیرماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۰
0
1
خبر خوبی بود.
captcha