«حامد ولی‌زاده» تلاوتی تمام‌عیار داشت
کد خبر: 3497418
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
پورمعین:

«حامد ولی‌زاده» تلاوتی تمام‌عیار داشت

گروه فعالیت‌های قرآنی: محمدرضا پورمعین، فعال قرآنی گفت: حامد ولی‌زاده در حوزه مسابقه تمام عیار خواند و طبق آیین نامه خواند.

محمدرضا پورمعین، پیشکسوت قرآنی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) درباره تلاوت حامد ولیزاده، نماینده ایران در رشته قرائت سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن که پیش از اذان مغرب و عشا انجام شد، گفت: نماینده جوان و قدرتمند قرآنی جمهوری اسلامی ایران که در اصل شبیه یک مسابقه بین‌المللی را در ایران گذرانده منظورم مسابقات کشوری خودمان و توانسته است بین خیلی از رقبا و جوانان خوش خوان کشور عبور کند و ستاد عالی مسابقات قرآن او را به عنوان رتبه عالی به این مسابقات معرفی کرده است، خیلی خوب بود.
پورمعین افزود: با اینکه حامد ولیزاده ایثارگری کرد و به دلیل بد شدن حال حافظ تانزانیا، یک نوبت جلوتر خواند، اما به نظرم تلاوت خیلی خوبی داشت به جز یک تکرار در حوزه وقف و ابتدا که شاید آن هم یک اصلاح در وقف و ابتدا بود، هیچ مشکلی نداشت.
وی ادامه داد: ولیزاده تمام عیار در حوزه مسابقه خواند و تلاوتش طبق آیین‌نامه بودد و اطمینان دارم در مرحله بعد، تلاوت‌های زیبای خود را عرضه می‌کند و امیدواریم بتواند رتبه اول را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.
این کارشناس قرآنی عنوان کرد: به نظرم در بین قاریانی که امشب تلاوت داشتند، حامد ولیزاده برترین تلاوت را داشت.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۰۰:۳۸
0
0
اين اقا كيه كه نظر بده !
captcha