تجلیل از حافظان مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم مشهد
کد خبر: 3493803
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
همزمان با هفته معلم صورت می‌گیرد؛

تجلیل از حافظان مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مراسم تجلیل از فراگیران قرآنی موفق مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم همزمان با هفته معلم در حرم رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم همزمان با هفته معلم، مراسم تجلیل از فراگیران قرآنی موفق این مرکز را در حرم رضوی برگزار می‌کند.
بنا براین گزارش این برنامه ویژه فراگیران قرآنی است که موفق به کسب مدرک حفظ قرآن کریم از این مؤسسه شده‌اند اکثر فراگیران بانو و آقایی که در این مراسم حضو دارند، رده سنی بالای 20 سال هستند که در مدت چهار الی شش ماه موفق به گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مدرک حفظ شده‌اند.
مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم مشهد به شیوه هیئت علمی و با حضور اساتیدی برجسته حفظ از جمله استاد مهدی حسنی، حجت‌الاسلام محمدمهدی رجبی، کاظم گرامی بافتی، حسین علمی، رضا عابدین‌زاده و ... مدیریت می‌شود همچنینن این مرکز حدود 130 آموزشیار و 20 استاد دارد.
این مراسم با حضور مهدی حسنی، استاد بین‌المللی قرآن کریم، مهدی رمضانی، مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، زارعان، دبیر علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی، بخشی، مدیر سازمان تبلیغات مشهد، مرویان، مدیر سازمان کل تبلیغات صورت می‌گیرد.
یادآورمی‌شود، این مراسم تجلیل سه‌شنبه،14 اردیبهشت‌ماه از ساعت 15 الی 16 در دارلقرآن‌الکریم حرم مطهر رضوی و با حضور جمعی از این دانش‌آموختگان و اساتید حفظ مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

captcha