مزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی غبار روبی و عطر افشانی شد
کد خبر: 3367013
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

مزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی غبار روبی و عطر افشانی شد

گروه اجتماعی: همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس مزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در آذربایجان غربی غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، صبح امروز در دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور استاندار آذربایجان غربی، معاونین استاندار، مدیران ستادی استانداری، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در استان، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرای استان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم قدرشناس، مزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در ارومیه  غبار روبی و عطر افشانی شد.

در ادامه این مراسم استاندار آذربایجان غربی با خانواده‌های معظم شهیدان «کاظم سیفی» و «شاپور مصطفی زاده» دیدار و گفتگو نمود.

مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی با حضور در منزل شهیدان «کاظم سیفی» و «شاپور مصطفی زاده» ضمن دیدار با خانواده معظم این شهدای والامقام، با اهدای لوح و هدایایی از رشادت، جانفشانی و همچنین روحیه مقاومت و ایستادگی آنان تجلیل نمود.

سعادت همچنین پس از دیدار با خانواده های معظم شهدا در ارومیه، به دیدار جانباز سرافراز «ناصر جهانی مقدم» رفت و ضمن دیدار با این جانباز سرافراز و خانواده ایشان، با اهدای لوح و هدایایی از ایثارگری و فداکاری آنان تجلیل و قدردانی کرد.

captcha