اهدای کتب فرهنگی رایگان به فعالان فرهنگی ـ تربیتی مساجد
کد خبر: 3322975
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
در نمایشگاه قرآن مشهد صورت می‌گیرد:

اهدای کتب فرهنگی رایگان به فعالان فرهنگی ـ تربیتی مساجد

گروه اندیشه: گروه فرهنگی ۳۱۳ که کار تولید محصولات اسوه را بر عهده دارد، با حضور در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد زمینه آشنایی و بهره‌مندی مخاطبان جدید را برای ثبت نام و استفاده از کتاب‌های این طرح فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مؤسسه حیات طیبه با 40 عنوان برنامه متنوع برای نخستین بار در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد شرکت کرده است که از جمله برنامه‌های این مؤسسه معرفی و ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از امکانات طرح کتابخوانی اسوه به شمار می‌رود.

گروه فرهنگی ۳۱۳ که کار تولید محصولات اسوه را بر عهده دارد، با حضور در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد زمینه آشنایی و بهره‌مندی مخاطبان جدید را برای ثبت‌نام و استفاده از کتاب‌های این طرح فراهم کرده است.

طرح اسوه که زیرنظر شبکه فعالان فرهنگی ـ تربیتی مساجد کشور(شبکه مسجد) است، یکی از فعالیت‌های اصلی خود را اهدای کتب فرهنگی رایگان به مخاطبانش قرار داده است که در این راستا تاکنون 10 عنوان کتاب با موضوع مسجد، هیئت‌های مذهبی و تشک‌های فرهنگی ـ دینی چاپ و منتشر کرده است.

ارسال هفت عنوان کتاب به همت طرح اسوه برای اعضای دائمی شبکه مسجد

شبکه مسجد در طرح اهدای یک کتابخانه، تاکنون هفت عنوان از کتب مجموعه فوق و سه عنوان کتاب آموزشی ویژه نوجوانان را به صورت رایگان برای اعضای دائم طرح اسوه ارسال کرده است و در ادامه نیز در هر فصل یک، دو تا سه عنوان کتاب فرهنگی تربیتی جدید برای آن‌ها ارسال خواهد کرد.

در حال حاضر نیز عناوین اصلی محصولات اسوه، شامل هشت عنوان کتاب فرهنگی شامل الفبای کار فرهنگی، مشی صالحین، ت مثل تجربه، از صفر تا صد یک تشکل فرهنگی، همراهی مربی یک، مهندسی اشک یک، مهندسی اشک دو و چاشنی انفجاری می‌شود.

علاقه‌مندان به بهره‌مندی از امکانات کتاب‌های این کتابخانه، عضویت و سفارش کتاب می‌توانند به غرفه حیات طیبه واقع در سالن فردوسی دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مراجعه کرده، یا با شماره تلفن‌های 09354427578 و 09157591573 تماس بگیرند، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.masjedosveh.ir مراجعه کنند.

captcha