دیدار با رهبر ایران و سخنان حکیمانه معظم‌له فراموش نشدنی است
کد خبر: 3308242
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
قاری پاکستانی:

دیدار با رهبر ایران و سخنان حکیمانه معظم‌له فراموش نشدنی است

شعب خارجی: محمد ابراهیم، نفر سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تهران، دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و سخنان حکیمانه معظم‌له در باب وحدت مسلمین را خاطره‌ای فراموش‌ناشدنی خواند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمد ابراهیم، نفر سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تهران، پس از بازگشت به پاکستان، دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و سخنان حکیمانه معظم‌له در باب وحدت مسلمین و پرهیز از اقدام اختلاف‌افکنانه را خاطره‌ای فراموش‌ناشدنی خواند.
با پایان‌یافتن سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ایران که با حضور قاریان و حافظان 82 کشور برگزار شد، قاریانی از ایران، مصر، پاکستان، اندونزی و عراق، به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.
محمد ابراهیم، قاری اعزامی از پاکستان که به همت رایزنی فرهنگی ایران در اسلام آباد به این مسابقات اعزام شده بود، در پایان موفق به کسب مقام سوم رشته قرائت قرآن این دوره از مسابقات شد.
این قاری بین‌المللی چهارم خرداد پس از بازگشت از ایران، در فرودگاه اسلام‌آباد مورد استقبال قاسم مرادی، وابسته فرهنگی و معاون رایزنی فرهنگی ایران در پاکستان و جمعی از قاریان هموطن خود، قرار گرفت.
محمد ابراهیم پس از ورود به اسلام‌آباد، ابتدا با حضور در رایزنی فرهنگی ایران با شهاب‌الدین دارائی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده برای اعزامش به مسابقات، گزارشی از حسن اجرای این دوره از مسابقات توسط سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران ارائه داد.
وی همچنین از دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و از سخنان حکیمانه معظم‌له در باب وحدت مسلمین و پرهیز از اقدام اختلاف‌افکنانه، ابراز شادمانی کرد.
در ادامه شهاب‌الدین دارائی ضمن تبریک به محمد ابراهیم برای موفقیت در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، ابراز امیدواری کرد تا با پیروی از قرآن کریم و تمسک به آموزه‌های این کتاب آسمانی، دو ملت ایران و پاکستان و سایر امت اسلامی بیش از پیش موفق و سربلند باشند.
بنا بر اعلام این خبر، همچنین در این دیدار قاری الازهری، از داوران برجسته بین‌المللی پاکستان و اکرام، از قاریان اعزامی به کشورمان در مسابقات قرآنی سال 93 نیز حضور داشتند و از میهمان‌نوازی و تلاش‌های ایران در برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم قدردانی کردند.
 

captcha