ترس از گسترش اسلام عامل اصلی حمایت از گروه‌های تکفیری است
کد خبر: 3306418
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
امام جمعه موقت سنندج:

ترس از گسترش اسلام عامل اصلی حمایت از گروه‌های تکفیری است

گروه سیاسی: ماموستا حسینی گفت: ترس دشمنان از گسترش اسلام عامل اصلی حمایت از گروه‌های تکفیری و تروریستی همچون القاعده و داعش است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد:  استکبار جهانی در راستای ایجاد موج اسلام هراسی در جهان به حمایت از گروه‌های تکفیری که هیچ ویژگی از اسلام و مسلمان بودن در وجودشان نیست، می پردازند. از اسلام به عنوان دین رأفت و مهربانی نام برد و اظهار کرد: نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام برای جلوگیری از ترویج این دین الهی از مهم‌ترین اهداف دشمنان است.

امام جمعه موقت سنندج ترس دشمنان از گسترش اسلام را عامل اصلی حمایت از این گروه‌های تکفیری و تروریستی القاعده و داعش دانست و بیان کرد: دین اسلام دین مهربانی و محبت بوده و رفتارهای گروهک تکفیری داعش و امثال آن را به طور کل منع کرده است. 
وی با اشاره به جنگ و درگیری در برخی کشورهای جهان اسلام همچون یمن، عراق و سوریه عنوان کرد: امروزه عده‌ای به نام اسلام بدترین جنایات بشری را انجام می‌دهند. دشمنان دین اسلام شعار صلح‌طلبی را در حالی مطرح می‌کنند که خود ترویج‌دهنده جنگ و خونریزی هستند.
وی به آرامش و امنیت پایدار در ایران اسلامی اشاره کردو ادامه داد: امنیت امروز ایران اسلامی با وجود شرایط منطقه از برکات رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان، شهدا و ایثارگران است که بدون هیچ چشمداشتی جانشان را برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب فدا کردند.
امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: حفظ اتحاد و همبستگی در بین مسلمانان بزرگترین نیاز امروز برای مقابله کردن با توطئه‌های دشمنان است. بیکاری، فقر و گرانی به مردم فشار آورده است و امیدواریم با همت دولت و همدلی و همزبانی مردم شاهد رفع این مشکلات و دغدغه‌ها باشیم.

captcha