سپاه خدمتگزار به ملت و ولایت و غضب‌آلود نسبت به دشمنان اسلام است
کد خبر: 3306327
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
غیب‌پرور تشریح کرد:

سپاه خدمتگزار به ملت و ولایت و غضب‌آلود نسبت به دشمنان اسلام است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه دارای دو چهره است، گفت: چهره نخست داخلی و خدمتگزار به ملت ایران و ولایت است و چهره دوم، غضب‌آلود نسبت به دشمنان اسلام و آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، اول خرداد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به اظهارات اخیر سران غربی پیرامون مذاکرات ایران اشاره کرد و گفت: قصد سران غربی از این اظهارات عملیات روانی است اما بدانند که با سربازان راستین نظام اسلامی روبه‌رو هستند.
وی، عزتمندی را از اصلی‌ترین دغدغه‌های ملت ایران برشمرد و افزود: عزت امروز ما مربوط به یکی دو سال اخیر نیست بلکه عزت ما مربوط به اسلام و 15 هزار شهید سرافرازی است که این ملت به ساحت امام زمان(عج) تقدیم کرده‌‌اند.

عزت امروز ما مربوط به ولایت است
غیب‌پرور با تأکید بر اینکه عزت امروز ما مربوط به ولایت است، گفت: این‌ها چیز کمی نیستند و مردم ایران عزیز، ‌عزتمند و سربلندند و اجازه نمی‌دهند آمریکا و اسرائیل و استکبار برای چنین ملت سرفرازی قد علم کرده و آن‌ها را تهدید کنند.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه ملت ایران، ملتی است که همواره با بزرگی و عزت زندگی کرده است، گفت: آمریکا و استکبار و غرب بدانند زمانی که رهبر معظم انقلاب صلاح بدانند که کار را به فرزندان خود در سپاه پاسداران بسپارند ما می‌دانیم و آنان.

سپاه دارای دو چهره است
وی با اشاره به اینکه سپاه دارای دو چهره است، گفت: چهره نخست، چهره داخلی است که چهره خدمتگزاری و پیروی از ولایت، ارتباط با مردم، خدمت به مردم، در جبهه‌های سازندگی، علم، دانش و فناوری است که در همه جا سپاه حضور دارد و در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و سایر زمینه‌ها فرزندان ملت ایران حضور دارند لذا باید گفت که سپاه و پاسداران مفتخر هستند که در پی سال‌های متوالی از مردم جدا نشده‌اند.
غیب‌پرور، چهره دوم سپاه را چهره خشم،‌ قهر و غصب نسبت به کسانی دانست که در مقابل نظام ایستاده‌اند از جمله آمریکا، اسرائیل و عنوان کرد: چهره سپاه در مقابل اینان غضب‌آلود است و غیر از این هم نباید باشد و نسبت به کسانی که می‌خواهند به نظام، انقلاب و مردم ضربه بزنند غضب خواهیم کرد و لبخند نمی‌زنیم و اخم می‌کنیم.

آمریکا بیش از هر کس و هر زمانی نیازمند مذاکره با ایران است
فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه امروز آمریکایی‌ها بیش از هر کسی و هر زمانی به مذاکرات نیازمند است وگرنه ملت ایران سرافرازانه زندگی می‌کنند، گفت: آمریکا و استکبار از روز اولی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد در مقابل آن ایستادند و هرچه در توان داشتند در مقابله با این انقلاب انجام دادند اما هیچگاه به  اهداف خود نرسیدند.
وی تأکید کرد: سران غرب باید بدانند که به این ملت بزرگ نباید با زبان تحقیر صحبت کرد و خط مشی همان است که مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) فرمودند و هیچگاه اجازه بازدید از مراکز نظامی خود را نخواهیم داد.

وقایع یمن، عراق و سوریه جنگ‌های نیابتی آمریکاست
غیب‌پرور در ادامه به وقایع اخیر کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: در کشورهای اسلامی مانند عراق، سوریه و یمن چه می‌گذرد و امروز جنگ‌های نیابتی در دستور کار آمریکاست و چه کسی شک دارد که رژیم آل سعود کارزار چه کسانی است؟
فرمانده سپاه فجر فارس، رژیم آل سعود را عروسک خیمه شب بازی آمریکا دانست و افزود: گردانندگان اصلی این عروسک‌ها، آمریکایی‌ها هستند تا خودشان به میدان نیایند و آنان را به نیابت از خود به جنگ با اسلام بفرستند.

رژیم آل سعود، یک رژیم کودک‌کش است
وی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن اظهار کرد: اگر تا دیروز اسرائیل را رژیم کودک‌کش می‌شناختیم امروز آل سعود هم به عنوان رژیم کودک‌کش شناخته شده است و این رژیم به نام پیامبر(ص) و مکتب قرآن چه بلاهایی در عالم درست کرده‌اند. آیا پیامبر(ص) فرمود که چنین جنایاتی را مرتکب شوند و آیا سنت رسول خدا(ص) چنین جنایاتی است؟
غیب‌پرور تأکید کرد: جنایات آل سعود مخالفت با اصل اسلام است لذا حتماً مورد لعن پیامبر(ص) قرار خواهند گرفت زیرا آنان کسانی هستند که قرآن را بر سر نیزه کرده‌اند و به نام قرآن بر قرآن می‌تازند. امروز بحمد الهی هم مسئولان نظام و هم ملت ایران پشت سر رهبری آماده دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

captcha