ارائه «مسیح در شب قدر» با ویرایشی جدید در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 3268088
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

ارائه «مسیح در شب قدر» با ویرایشی جدید در نمایشگاه کتاب

گروه ادب: مسئول انتشارات صهبا از ارائه کتاب «مسیح در شب قدر» با ویرایشی جدید در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

حسین ادیب‌زاده، مسئول انتشارات صهبا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: مؤسسه جهادی صهبا در بیست و هشتمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران کتاب‌های متعددی را عرضه کرده است که از تازه‌ترین آنها می‌توان به «استغفار و توبه» و «مسیح در شب قدر» اشاره کرد.
وی افزود: این عناوین در نمایشگاه سال گذشته وجود نداشتند، همچنین «مسیح در شب قدر» که نیمه دوم سال گذشته به چاپ رسیده بود، در این نمایشگاه با ویرایش جدید ارائه شده است.
ادیب‌زاده ادامه داد: این کتاب روایتی از حضور مقام معظم رهبری در منازل خانواده‌‎های شهداست که با ویرایشی متفاوت به همراه افزوده شدن یک ضمیمه به کتاب منتشر و عرضه شده است.
وی تصریح کرد: آنچه به این کتاب افزوده شده، شامل دیدارهای مقام معظم رهبری با خانواده دو شهید ارمنی است که در سال 93 انجام شده، در حالی که چاپ نخست این کتاب روایت حضور حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در منازل شهدای ارمنی و آشوری از سال 1363 تا 1389 را در برمی‌گرفت.
وی یادآور شد: علاوه بر اضافه شدن روایت این دو دیدار، مواردی دیگر اضافه و نکات اصلاحی که خانواده‌های شهدا و مخاطبان تذکر داده بودند، اصلاح شده است.
گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «مسیح در شب قدر» را در نمایشگاه کتاب از غرفه این ناشر در شبستان مصلی واقع در راهرو 6 غرفه 9 تهیه کنند.

captcha