دیدار مدیران فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید هنرمند «جهان‌نژادیان»
کد خبر: 3140700
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

دیدار مدیران فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید هنرمند «جهان‌نژادیان»

گروه هنر: روز گذشته، ۲۴ فروردین همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدهنرمند، محمدرضا جهان‌نژادیان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 24 فروردین در دیدار با خانواده شهید هنرمند محمدرضا جهان‌نژادیان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا توفیقی برای مسئولان است و به آنها انگیزه خدمت بیشتر می‌دهد، گفت: تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است و این دیدارها برکات بسیار زیادی برای آنان به همراه دارد.
وی هدف از این دیدار را پاسداشت یاد شهید هنرمند جهان نژادیان عنوان کرد و افزود: در هر برنامه‌ای یاد نکردن از شهدا گناهی نابخشودنی است و حفظ یاد و نام شهدا وظیفه همه ماست.
بنا براین گزارش، همچنین، علی هوشمند، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه آن شهید اگرچه خوشنویسی زبردست و توانا بود اما مهمترین هنرش شهادت در راه حق بود، از صبر و مقاومت مادران شهدا به خصوص مادر شهید جهان نژادیان تجلیل کرد.
یادآورمی‌شود، شهید محمدرضا جهان‌نژادیان، هنرمند خوشنویس و از شهدای شهرستان بهمئی در اردیبهشت ۱۳۶۶ در بانه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

captcha