مؤسسه ثقلین به عنوان مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان یزد معرفی شد
کد خبر: 2729175
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

مؤسسه ثقلین به عنوان مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان یزد معرفی شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد به عنوان مسئول کمیته قرآن و عترت ستاد دهه فجر این استان معرفی شد.

حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه طی حکمی از سوی ستاد دهه فجر این استان به عنوان مسئول کمیته قرآن و عترت ستاد دهه فجر یزد معرفی شد.

وی با اشاره به برنامه‌های قرآنی ارائه شده به ستاد دهه فجر استان، ادامه داد: جشن «قرآن، کتاب انقلاب» از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان و سایر مراکز قرآنی استان با مدیریت حجت‌الاسلام شایق برگزار می‌شود.

قادری عنوان کرد: همچنین در نظر داریم تا در ایام دهه فجر امسال همایش قرآنی «مهدی یاوران» را جمعه، 17 بهمن‌ماه را در تمامی شهرستان‌ها برپا کنیم.

مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد با اشاره به اینکه اجرای طرح «قرآن؛ کتاب زندگی» از دیگر برنامه‌های قرآنی است که در دهه فجر امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: سایر برنامه‌های قرآنی ویژه دهه فجر استان نیز طی جلسات آینده که اتحادیه تشکل‌های قرآنی و هم اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان خواهند داشت به ستاد دهه فجر اعلام می‌شود.

قادری بیان کرد: علاوه بر این برنامه‌های هر مؤسسه نیز برنامه‌های ویژه‌ای را برای دهه فجر در نظر دارد.

captcha