روز دانشجو نماد استکبار‌ستیزی و مبارزه با ظلم است
کد خبر: 2615879
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
منتخب مردم کرج در مجلس:

روز دانشجو نماد استکبار‌ستیزی و مبارزه با ظلم است

گروه سیاسی: ۱۶ آذر یک روز آرمانی برای تمام ملت ایران است و این روز به‌نوعی به‌عنوان نماد استکبار‌ستیزی و مبارزه با ظلم مطرح شده است.

محمد‌جواد کولیوند، منتخب مردم کرج در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: برخی معاندان نظام درصدد هستند برخی روزهای ملی را به تهدیدی برای امنیت نظام تبدیل کنند.
وی اظهار کرد: معاندان داخلی و خارجی همه ساله با برنامه‌ریزی‌های دقیق سعی دارند از صداقت دانشجویان استفاده کرده و از این افراد مخلص برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره بگیرند.
کولیوند افزود: به همین منظور هر ساله در روز 16 آذر شاهد برخی ناآرامی‌ها در برخی از دانشگاه‌های کشور هستیم که این امر به هیچ وجه در شأن دانشجویان که سردمداران علم‌آموزی هستند، نیست.
این مسئول تأکید کرد: دانشجویان نباید خود را بازیچه برخی افراد فرصت‌طلب قرار دهند و باید با اگاهی تمام در مسیر اعتلای فرهنگ دینی و ارزش‌های نظام گام بردارند.
منتخب مردم کرج در مجلس ادامه داد: 16 آذر یک روز آرمانی برای تمام ملت ایران است و این روز به نوعی به‌عنوان نماد استکبارستیزی و مبارزه با ظلم مطرح شده است.
کولیوند در پایان گفت: مفهوم دانشجو برای ملت ایران با معنای مبارزه با ظلم پیوند خورده است بنابراین باید دانشجویان برای حفظ این ارزش تلاش کنند و اجازه ندهند برخی افراد سودجو به این مفهوم خدشه وارد کنند.

captcha