۱۶ آذر؛ نقطه عطفی در کارنامه جنبش‌های دانشجویی
کد خبر: 2615527
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

۱۶ آذر؛ نقطه عطفی در کارنامه جنبش‌های دانشجویی

گروه اجتماعی: سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد ۱۶ آذر را به عنوان نقطه روشن و درخشانی در کارنامه جنبش‌های دانشجویی عنوان کرد و گفت: این روز باید همیشه در ایام مختلف زنده نگه داشته شود.

شمس‌الله رشیدی، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، با تبریک 16 آذر روز دانشجو به تمامی دانشجویان، گفت: باید دانشجویان ما به اصالت فراگیری دانش‌های کاربردی مورد نیاز جامعه اسلامی بیش از گذشته اهمیت دهند.
وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها نیز باید تلاش کنند با کیفی و کاربردی کردن آموزش‌های خود، شرایط را برای حرکت و عمل دانشجویان برای کارهای فرهنگی فراهم سازند، افزود: دانشگاه‌ها فضا را برای پژوهشی‌های کاربردی فراهم کنند و نوآوری، اختراع و تولید را به‌عنوان فرهنگ غالب دانشگاه، ترویج کنند.
سرپرست جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد ابراز امیدواری کرد نتیجه تحصیل دانشجویان در دانشگاه‌های استان، تحصیل همراه تهذیب و حرکت در راستای استقلال همه جانبه کشورمان در همه عرصه‌ها به‌خصوص در زمینه علمی و اقتصادی باشد.
رشیدی بزرگداشت 16 آذر در دانشگاه‌ها و محافل دانشجویی را امری لازم  ذکر کرده که باید متخصصان امر در این گونه مجالس و محافل بتوانند اهداف و آرمان‌های والای آن‌ها را به درستی بازگو کرده تا بدانند که دانشجویان ما سلطه، استکبار، زور و تزویر را هرگز نخواهند پذیرفت.
وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ به عنوان یک جریان عمومی در کشور اجرایی شود و همه در برابر آن احساس مسئولیت کنند، اضافه کرد: راه و الگوی استکبارستیزی دانشجویان تأسی به شهیدان 16 آذر است و این تفکر باید همیشه زنده بماند.
سرپرست جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد 16آذر را  به عنوان نقطه روشن و درخشانی در کارنامه جنبش‌های دانشجویی ذکر کرد و یادآور شد: این روز باید همیشه در ایام مختلف زنده نگه داشته شود و 16 آذر را تنها مختص به یک روز ندانیم، بلکه تفکر 16 آذری لازم است که همواره در خون و رگ دانشگاه‌ها جاری باشد.

captcha