«فلسفه قرآن» در موزه اسلامی مالزی رونمايی شد
کد خبر: 1931065
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۲

«فلسفه قرآن» در موزه اسلامی مالزی رونمايی شد

گروه بين‌الملل: كتاب «فلسفه قرآن» اثر «حافظ غلام سرور» نويسنده مسلمان پاكستانی ديروز، شنبه 8 خرداد ماه سال جاری، در موزه اسلامی مالزی در كوالالامپور رونمايی شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از خبرگزاری «Bernama»، اين كتاب به همراه دو كتاب ديگر از اين نويسنده با عناوين «زندگی حضرت محمد(ص)» و «مسلمانان تنگه مالاكا» با حضور «رسمه منصور» همسر نخست‌وزير مالزی در اين موزه رونمايی شد.
منصور در سخنرانی خود در اين مراسم ضمن تأكيد بر لزوم انتشار كتاب‌هايی در مورد تاريخ اسلام و جوامع اسلامی گفت: به منظور افزايش آگاهی‌ و شناخت نسل‌های بعدی بايد كتاب‌های بيشتری در اين زمينه‌ها در كشورهای آسيای جنوب شرقی منتشر شود.
وی افزود: اگرچه تاكنون كتاب‌های متعددی در اين زمينه‌ها به زبان‌های مختلف تأليف و منتشر شده است اما اين كتاب‌ها بايد به زبان‌های محلی نيز منتشر شوند تا همه افراد امكان شناخت بهتر ميراث اسلامی را داشته باشند و اين يكی از بهترين راه‌های مقابله با تصويرهای نادرستی است كه رسانه‌های اسلامی در مورد مسلمانان منتشر می‌كنند.
منصور همچنين گفت: كتاب‌های غلام سرور در مورد تاريخ اسلام از آثار مهم اسلامی به شمار می‌روند.
حافظ غلام سرور در سال 1873 ميلادی در لاهور پاكستان به دنيا آمد، وی كه در طول عمر خود كتاب‌های بسياری در مورد اسلام و گفت‌وگوی بين اديان نوشته است در سال 1954 درگذشت.
captcha