لزوم بکارگیری مربیان متخصص قرآنی در آموزش و پرورش بهبهان
کد خبر: 1475896
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

لزوم بکارگیری مربیان متخصص قرآنی در آموزش و پرورش بهبهان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه نورالمبین بهبهان با اشاره به اینکه آموزش قرآن به علاقه‌مندان قرآنی و به‌ویژه دانش‌آموزان، نیازمند حضور نیروهایی متخصص است، تصریح کرد‌‌: ‌حضور مربیان متخصص قرآنی در آموزش و پرورش کمرنگ شده است.

رضا علیزاده، مدیر مؤسسه نورالمبین بهبهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با تأکید بر تربیت نیروی متخصص به‌منظور ارائه آموزش‌های تخصصی قرآن به علاقه‌مندان قرآنی، گفت: تربیت نیروی متخصص برای آموزش تعالیم قرآنی تأثیر بسزایی در شکوفایی استعداد قرآن‌آموزان دارد.

وی بکارگیری نیروهای متخصص در آموزش قرآن به‌ ویژه در آموزش و پرورش این شهرستان را کمر‌نگ عنوان کرد و گفت: در آموزش قرآن به علاقه‌مندان قرآنی و به‌ ویژه دانش‌آموزان و طبقه تحصیل‌کرده جامعه، شاهد حضور کمتر گروه‌های متخصص هستیم و حضور نیروهای متخصص قرآنی در کلاس‌های قرآنی کمرنگ است.

مدیر مؤسسه نورالمبین بهبهان تصریح کرد:‌ در همین راستا مؤسسه نورالمبین بهبهان احساس نیاز قرآن‌آموزان را مورد توجه قرار داده و اقدام به برگزاری دوره تربیت معلم قرآن کرده است.

وی به پیشینه برگزاری دوره تربیت معلم قرآن در این مؤسسه اشاره کرد و گفت: دوره تربیت معلم قرآن تا قبل از این نیز برای بانوان و آقایان برگزار می‌شد که دوره کنونی تربیت معلم قرآن جدید در مرحله ثبت‌ نام از علاقه‌مندان قرآنی است.

علیزاده به دوره‌های قرآنی دیگر اشاره کرد و افزود:‌ کارگاه‌های آموزشی برای قرآن‌آموزان جهت شرکت در مسابقات قرآنی آموزش و پرورش و مسابقات اوقاف در مؤسسه نورالمبین بهبان برگزار شده است تا علاقه‌مندان با آمادگی بیشتری در مسابقات حضور یابند.

به گفته وی، بیش از 200 قرآن‌آموز هم‌اکنون در این مؤسسه حضور فعال دارند.

captcha