ثبت نام عتبات سامانه‌ای انجام می‌شود
کد خبر: 1458571
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
تغییر رویکرد ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان؛

ثبت نام عتبات سامانه‌ای انجام می‌شود

گروه جامعه: دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان عنوان کرد: بر خلاف اعلام قبلی ثبت نام این دوره از اعزام‌ها به عتبات عالیات از طریق سامانه ثبت نام صورت خواهد گرفت.

محمد زارع، دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از تغییر رویکرد این ستاد در خصوص ثبت نام این دوره از اعزام‌های دانشجویان به عتبات عالیات خبر داد و گفت: در این دوره قرار بود دانشجویانی که به عمره اعزام شده‌اند و متقاضی اعزام به عتبات عالیات هستند، راهی عراق شوند.
وی ادامه داد: اما به دلیل تقاضای زیاد سایر دانشجویان تعداد کاروان‌های اعزامی به عتبات را افزایش داده و مقرر شد ثبت نام به صورت سامانه‌ای انجام و قرعه کشی صورت گیرد.
وی از اعزام چهار هزار نفر طی دو ماه از اول آبان تا دهم دی ماه خبر داد و گفت: تاریخ و نحوه ثبت نام این دوره روز شنبه ۱۹ مهرماه، مفصلا از طریق سایت لبیک اعلام خواهد شد و زائرین به دو صورت زمینی و هوایی و در دوره هفت روزه از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
لازم به ذکر است: حجت‌الاسلام سید محمد فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان قبلاً اعلام کرده بود که ثبت‌نام دور جدید اعزام دانشجویان به عتبات عالیات برای دانشجویانی که به عمره مشرف شده‌اند از طریق هماهنگی با مسئول کاروان عمره و برای سایر دانشجویان با مراجعه به دفاتر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت می گیرد و قرعه کشی انجام نخواهد شد.

captcha