رونمایی از «چریک پیر» در مراسم تجلیل از شهید آبشناسان
کد خبر: 1455134
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲

رونمایی از «چریک پیر» در مراسم تجلیل از شهید آبشناسان

گروه جهاد و حماسه: در مراسم تجلیل از شهید آبشناسان و کهنه‌سربازان جنگ که فردا در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود، از مستند «چریک پیر» رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ویژه‌برنامه یادواره شهید حسن آبشناسان، فرمانده پرافتخار لشکر 23 نیروهای مخصوص نزاجا و تجلیل از کهنه‌سربازان دفاع مقدس، فردا، هشتم مهرماه به همت فرهنگسرای گلستان و با حضور فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
باغ‌موزه دفاع مقدس که این روزها پذیرای علاقه‌مندان در پنجمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس است، شامگاه سه‌شنبه میزبان برنامه‌ای برای تجلیل از کهنه‌سربازان هشت سال حماسه و دفاع خواهد بود. در بخشی از این برنامه از مستند «چریک پیر» با موضوع زندگی سرلشکر شهید آبشناسان، اسطوره نبردهای نامنظم دوران دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
این مستند 35 دقیقه‌ای به کارگردانی سیدمسعود امامی و پشتیبانی تیپ 23 تکاور شهید شهرامفر تولید و در آن با برخی از اعضای خانواده از جمله همسر و فرزندان شهید، امیر سرتیپ حسام هاشمی، امیر سرتیپ احمد دادبین، سرتیپ حسین محمدی و امیر سرتیپ احمد اسدی، همرزمان سرلشکر آبشناسان گفت‌وگو شده است. ضمن اینکه کارگردان برخی دوره‌های زندگی شهید آبشناسان را به شیوه انیمیشن بازسازی کرده است.
یادواره شهید آبشناسان اسطوره جنگ‌های نامنظم هشت سال دفاع مقدس، رونمایی از مستند «چریک پیر» و تجلیل از کهنه‌سربازان دفاع مقدس، ساعت 19 روز سه‌شنبه، هشتم مهرماه در سالن خلیج فارس باغ‌ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

captcha