پارک شهدای هیدج به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 1444396
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
همزمان با هفته دولت؛

پارک شهدای هیدج به بهره‌برداری می‌رسد

گروه اجتماعی: شهردار هیدج از بهره‌برداری از پارک شهدای این شهرستان همزمان با روز پایانی هفته دولت در این شهر خبر داد.

علی اکبر ملک‌محمدی، شهردار هیدج در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: هفته دولت‌ پاسداشت حماسه‌آفرینی دلاور‌مردانی است که با ایثار، گذشت و خدمت صادقانه به ملت‌ برگ زرینی در دفتر افتخارات این سرزمین مقدس به یادگار گذاشتند.
وی افزود: هفته دولت‌ یادآور عروج ملکوتی دو معلم بزرگ عمل و آموزگار وارسته، شهیدان رجایی و باهنر است، دو چهره مؤمن و انقلابی و دو خادم شایسته ملت که انسانیت، خلوص، زندگی و شهادتشان، الگو و درس‌آموز ملت ایران بود.
شهردار هیدج ابراز کرد: این هفته یادآور خاطرات شهدای گرانقدری است که با ایثار جان خویش در راه خدمت‌گزاری به مردم، محرومان و مستضعفان، نام نیک و جاودانی را به یادگار گذاشتند.
ملک‌محمدی با اشاره به این‌که عصر امروز، 8 شهریور به مناسبت هفته دولت پارک شهدای هیدج با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح می‌شود، اظهار کرد: برای افتتاح این پارک به طور تقریبی 2 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با بیان این‌که عمده‌ترین هدف از افتتاح این پارک برخورداری شهروندان جنوب‌شرقی شهر از امکانات شهری است، عنوان کرد: این پارک از زمینی به مساحت یک هکتار برخوردار است که تا حد امکان سعی شده است از همه امکانات برخوردار باشد.
این مقام مسئول مزین شدن این پارک به نام شهدا، به آن امنیت خواهد بخشید، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پارک، علاوه بر تأمین امنیت ساکنان و بهره‌مندی آن‌ها از امکانات این پارک می‌تواند به فضایی برای حضور خانواده‌ها مبدل شود.
شهردار هیدج در پایان اظهار کرد: تجلیل از کارمندان شهرداری، غبارروبی مزار شهدا، شرکت در نمازجمعه، ارائه عملکرد یک‌ساله و تعامل با خبرنگاران از دیگر برنامه‌های شهرداری هیدج در هفته دولت امسال بوده است.

captcha