گلزارهای شهدای شهر گتاب ساماندهی می‌شود
کد خبر: 1439622
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

گلزارهای شهدای شهر گتاب ساماندهی می‌شود

گروه سیاسی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه پنج گلزار شهید در شهر گتاب داریم، گفت: گلزار شهدا آرامگاه شهید اسدی این شهر با ۱۶ شهید ساماندهی شده و طرح ساماندهی مزار شهدا مسجد گلزار شهدا نیز آماده شده و به‌‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، شب گذشته، 24 مردادماه، در دیدار با خانواده 42 شهید شهرگتاب، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته روزهای پنج‌شنبه هر هفته به دیدار خانواده شهدا رفته و حضوری با مشکلات آنان آشنا می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون موفق به دیدار از 9 خانواده شهدا شهرستان شدیم، افزود: هر هفته دیدار از سه خانواده شهید برای ما فراهم می‌شد اما امشب با 42 خانواده شهید گتاب به شکل همزمان دیدار داریم که این امر جای مباهات دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار کرد: بخش گتاب با تقدیم 184 شهید و 60 جانباز و 10 آزاده نقش مؤثری در طول جنگ تحمیلی داشته و این امر نشان از ولایت‌مداری مردم این شهر و خطه دارد.

وی با اشاره به اینکه پنج گلزار شهید در شهر گتاب داریم، افزود: گلزارشهدا آرامگاه شهید اسدی این شهر با 16 شهید ساماندهی شده و طرح ساماندهی مزار شهدا مسجد گلزارشهدا نیز آماده شده و به‌‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه بازسازی و اجرای المان سه گلزار شهید باقی مانده شهر نیز در آینده نزدیک در دستور کار قرار می‌گیرد، یادآور شد: ساماندهی گلزارهای شهدا از وظایف عمده بنیاد شهید بوده  و تمام تلاش ما ساماندهی این گلزارها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

captcha