مانایی سیره عملی امام(ره) جهت تداوم نظام اسلامی ضروری است
کد خبر: 1414292
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

مانایی سیره عملی امام(ره) جهت تداوم نظام اسلامی ضروری است

گروه اجتماعی: برای حفظ و تداوم نظام اسلامی، باید سیره رفتاری و آرمان‌های امام خمینی(ره) برای همیشه در تاریخ این نظام و انقلاب ماندگار بماند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدولی‌الها محمودی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس عصر دیروز، 12 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: برای حفظ و تداوم نظام اسلامی، باید سیره رفتاری و آرمان‌های امام خمینی(ره) برای همیشه در تاریخ این نظام و انقلاب ماندگار بماند و برنامه‌های این ایام باید در شان و شخصیت معمار کبیر انقلاب برگزار شود.
وی با اشاره به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، گفت: امام(ره) در اندیشه دینی و تسلط بر معارف تشیع، وارستگی، تهذیب نفس، شجاعت، درک زمان، شناخت جامعه، رأفت با دوستان و شدت با دشمنان بی‌نظیر بود.
حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد ابراز کرد: ایشان در عین حال انسانی بسیار مهربان، سرشار از عطوفت، خویشتن دار و پرهیز گار بود و صبر و استقامت، مانع از آن بود که سخت‌ترین حوادث، خللی در اراده ایشان در رسیدن به هدف ایجاد کند.
وی تصریح  کرد: اراده پولادین وی که ریشه در ایمان و اتکایش به خداوند داشت و اجازه نمی‌داد هیچ مانعی در عملی ساختن مقاصد والایش جلودار شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، آینده‌نگری و عاقبت اندیشی در امور را از دیگر ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) دانست و گفت: بصیرت، بینایی و دیدن مسائل و عمق زوایای امور، از ویژگی‌های شخصیتی امام  خمینی (ره) به شمار می‌رفت که در فراز و نشیب‌های مسائل، از آن استفاده می‌‌کردند.
وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: هم اکنون نیز جوانان و نوجوانان با تبعیت از آرمان‌های امام راحل باید با پیروی از ولایت به‌عنوان آینده سازان و سربازان مملکت اسلامی در تمامی عرصه‌ها حضور فعال داشته و با هجمه های فرهنگی دشمن مبارزه کنند.

captcha