مددکاران خدمت به جانبازان و ایثارگران را موهبت الهی می‌دانند
کد خبر: 1405163
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
در همایش مددکاران حوزه ایثار و شهادت عنوان شد:

مددکاران خدمت به جانبازان و ایثارگران را موهبت الهی می‌دانند

گروه جهاد و حماسه: یک جانباز 55 درصد و مددکار حوزه ایثار و شهادت در همایش تجلیل از مددکاران این حوزه گفت: مددکاران خدمت به جانبازان و ایثارگران را موهبت الهی می‌دانند و با تمامی توان در خدمت این بزرگواران هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، همایش تجلیل از مددکاران حوزه ایثارگران و جانبازان پیش از ظهر امروز 20 اردیبهشت ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سالن سید‌الشهدای این بنیاد برگزار و از تعدادی از مددکاران این عرصه با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

در این همایش که جمع کثیری از مددکاران از اقصی نقاط کشور حضور داشتند، حجت‌الاسلام و المسلمین کاویانی، مدیر مددکاری بنیاد شهید به تشریح وظایف خطیر مددکاران پرداخت و از زحمات این قشر از جامعه تقدیر کرد.

مددکاران بنیاد شهید نقش بسیار ارزشمندی را برعهده دارند

وی با بیان این که مددکاران بنیاد شهید نقش بسیار ارزشمندی را برعهده دارند، گفت: در همین راستا دوره آموزشی ویژه برای مددکاران این حوزه موردنظر قرار گرفت که 350 نفر در یک دوره سه روزه شرکت کردند.

حجت‌الاسلام کاویانی ادامه داد: این کارگاه آموزشی سه روزه با محوریت شعار سال ومنویات مقام معظم رهبری برگزار شد. موردی که باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد اصلاح و به روز کردن ساختار مددکاری برای ارائه خدمات بهتر به بهترین قشر جامعه یعنی ایثارگران و جانبازان است.

وی با بیان این که مددکاران بنیاد شهید وظیفه سختی را برعهده دارند، عنوان کرد: ما با جامعه ایثارگری و جانبازان مواجه هستیم. این قشر از جامعه از تمامی داشته‌های خود گذشتند تا نظام اسلامی پابرجا بماند؛ اکنون نیز وظیفه ما این است که بهترین خدمات را به آن بزرگواران ارائه دهیم.

جانبازان و ایثارگران؛ مخلص‌ترین انسان‌ها

در ادامه این مراسم، محسن مصطفوی، جانباز 55 درصد اصفهانی به نمایندگی از سایر مددکاران به ارائه سخنانی درباره جایگاه رفیع ایثارگران در جامعه و همچنین دغدغه‌های مددکاران این حوزه پرداخت.

وی با بیان این که این بدنه از نظام اسلامی مخلص‌ترین انسان‌ها هستند عنوان کرد: ایثارگران و جانبازان با فداکاری خود در مقابل دشمن ایستادند و سخت‌ترین مشکلات را تحمل کردند. مددکاران این حوزه نیز با دشواری‌های خاص خود مواجه‌ هستند چراکه همه مددکاران در زمینه ارائه خدمات به ایثارگران و جانبازان انرژی زیادی را صرف کرده و بعضی مواقع خود با خلأ روحی مواجه می‌شوند.

مصطفوی ادامه داد: ایثارگران و جانبازان ما مروج فرهنگ غنی ایثار، شهادت، ایستادگی، مقاومت، از خودگذشتگی و شهادت هستند، با وجود این که خود هیچ چشم‌داشتی ندارند، لذا شایسته بهترین خدمات می‌باشند و مددکاران این حوزه نیز خدمت به ایثارگران و جانبازان را موهبت الهی می‌دانند.

تجلیل از مددکاران

در بخش پایانی همایش تجلیل از مددکاران حوزه ایثار و شهادت از سه نفر مددکاران تجلیل به عمل آمد. بر همین اساس حجت‌الاسلام شکری، منیژه تبدلا و الهیاری، مددکارانی بودند که لوح خود را از دست رئیس بنیاد شهید دریافت کردند.

captcha