خانواده‌های فعال در عرصه تبلیغ و ترویج اندیشه‌های اسلامی در خوی تجلیل می‌شوند
کد خبر: 1394399
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
به‌مناسبت هفته زن؛

خانواده‌های فعال در عرصه تبلیغ و ترویج اندیشه‌های اسلامی در خوی تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی گفت: در راستای اشاعه فرهنگ تبلیغ دینی و حمایت از فعالیت‌های خانوادگی در این عرصه همزمان با هفته زن، خانواده‌هایی که تمامی اعضای آن‌ها مشغول تبلیغ و ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی هستند، تجلیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا معصومی‌نیا، رئیس تبلیغات اسلامی خوی در گفت‌وگو گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی ـ دینی به‌مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و تکریم مقام زن در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 5 خانواده تبلیغی در شهر خوی گفت: در راستای اشاعه فرهنگ تبلیغ دینی و حمایت از فعالیت‌های خانوادگی در این عرصه همزمان با هفته زن، خانواده‌های تبلیغی که تمامی اعضای خانواده آن‌ها از جمله پدر، مادر، فرزندان و عروس و دامادها مشغول تبلیغ و ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی هستند، تجلیل می‌شوند.

وی تجلیل از مقام مادران شهید و ایثارگر، تجلیل از بانوان اساتید موفق حوزه و دانشگاه و تجلیل از فعالیت‌های بانوان مبلغ را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: در سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س) نیز مراسمی با حضور بانوان برای تکریم از مقام مادران شهید شهر خوی در حسینیه شهیده غفاری در شهرک ولی‌ عصر(عج) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام معصومی‌نیا، در پایان با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزش قرآن با همکاری 25 مؤسسه قرآنی فعال در شهر خوی اضافه کرد: تا‌کنون گواهینامه‌های یکصد نفر از کسانی‌که در آزمون پایانی این دوره‌ها قبول شدند صادر شده و تا دو ماه آینده گواهینامه تمامی شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

captcha