اجرای طرح «امام‌شناسی» در یزد
کد خبر: 1360207
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲

اجرای طرح «امام‌شناسی» در یزد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به‌همت مؤسسه ثقلین طرح «امام‌شناسی» از هفته دوم بهمن‌ماه جاری در یزد اجرا می‌شود.

مجتبی طالبی، معاون تبلیغ و ترویج مؤسسه قرآنی ثقلین یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: به‌همت مؤسسه ثقلین طرح «امام‌شناسی» از هفته دوم بهمن‌ماه جاری در یزد اجرا می‌شود و به‌مدت 9 ترم ادامه می‌یابد.
وی در ادامه بیان کرد: ثبت‌ نام از علاقه‌مندان جهت شرکت در کلاس‌های این طرح تا 30 دی‌ماه جاری ادامه می‌یابد و تاکنون نیز بیش از 120 نفر در این طرح ثبت‌ نام کرده‌اند.
طالبی تصریح کرد: این طرح حضور 18 استاد همچون مدیر شبکه ثامن، مدیر شبکه بقیع و ... اجرا می‌شود و هر ترم نیز به‌مدت سه ماه آموزشی برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: کلاس‌های این طرح یک جلسه در هفته روزهای چهارشنبه از ساعت 18:15 تا 20:15 در مکان این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.
طالبی بیان کرد: از اهداف این طرح می‌توان به آموزش مباحث حوزه امامت، آسیب‌شناسی مباحت امامت در گذر تاریخ، پاسخ به شبهات مطرح در حوزه امامت و آشنایی فرق و مذاهب معارض با موضوع امامت اشاره کرد.
معاون تبلیغ و ترویج مؤسسه قرآنی ثقلین یزد در پایان خاطرنشان کرد: این طرح سال گذشته با عنوان «امامت و امام شناسی» با حضور 200 نفر در این استان اجرا شد.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این طرح می‌توانند با شماره تلفن 03516227577 تماس حاصل کنند.

captcha