بیانات مقام معظم رهبری «دانشجوی تراز انقلاب اسلامی» منتشر شد
کد خبر: 1336138
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
به مناسبت روز دانشجو؛

بیانات مقام معظم رهبری «دانشجوی تراز انقلاب اسلامی» منتشر شد

گروه فضای مجازی: پایگاه اطلاع‌رسانی حفظ و نشر مقام معظم رهبری به‌مناسبت روز دانشجو، بیانات ایشان را با عنوان «دانشجوی تراز انقلاب اسلامی» منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)،  به‌مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذرماه و روز دانشجو، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR پیشخوان «دانشجوی تراز انقلاب اسلامی» را منتشر کرد.

این بیانات شامل موضوعاتی ازجمله حفظ حضور دانشجویى در دانشگاه، به صورت قوى و با خط درست، مهمترین مسأله در وظایف مجموعه‌هاى دانشجویى، ویژگی‌ها و وظایف بسیج دانشجویی و بسیج دانشجویى یعنى حرکت مؤمنانه انقلابى نسل جوان دانشجو، است.

تقوا، بزرگترین سرمایه دوران جوانی، صفاى دانشجویى و جوانى‌تان را فدای اغراض شخصی منفعت‌طلبان نکنید، دانشجویان هوشیارانه حوادث سیاسى جهان و کشور را زیر نظر داشته باشند، عمل به موقع جوانان در مراحل مختلف انقلاب، خصوصیات و ویژگی‌های بیداری دانشجویی در محیط دانشگاه سعى بر اثرگذارى کنید، ویژگى‌ها و آسیب‌های تشکل‌هاى دانشجویى و عمل به تکلیف نشانه دانشجوی با تقوا از دیگر بیانات منتشر شده در این بخش است.

همچنین بیانات دیگری از جمله، دانشجو یک روشنفکر تمام عیارِ مسلمان است، پیشرفت علمی و پیگیرى عقلانیت علمى نگاه مطلوب اسلام، تبیین آرمان‌گرایىِ جوان ایرانى، شرایط و ویژگی‌های دانشجوی بسیجی، ایجاد قدرت علمی، مسئولیت دانشگاه در راستای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و وظیفه دانشگاه پرکردن دره‌ وسیع علمی در پایگاه منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده و دریافت بیانات کامل و همچنین دیگر مطالب قرار گرفته شده در این صفحه، می‌توانند به پایگاه اینترنتی حفظ و نشر مقام معظم رهبری به نشانی KHAMENEI.IR مراجعه کنند.

captcha