ساخت گلدسته‌های امامزاده ابراهیم و مصطفی(ع) در کبودرآهنگ
کد خبر: 1334387
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴

ساخت گلدسته‌های امامزاده ابراهیم و مصطفی(ع) در کبودرآهنگ

گروه اجتماعی: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ از اهداء 900 میلیون ریال جهت ساخت و نصب گلدسته‌های امامزاده ابراهیم و مصطفی(ع) کوریجان کبودرآهنگ توسط خیر نیکوکار خبر داد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: خیر نیکوکار خانم زهرا مهدوی جهت ساخت و نصب گلدسته‌های امامزاده ابراهیم و مصطفی(ع) روستای کوریجان شهرستان کبودرآهنگ مبلغ 900 میلیون ریال را اهدا نموده است.
حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به جایگاه رفیع امامزادگان در نزد مردم نیکوکار شهرستان کبودرآهنگ ابراز کرد: نزورات مردم را همیار و کمک‌رسان سازمان اوقاف در راه مرمت و بازسازی بقاع متبرکه است و امیدواریم اینگونه کارهای خیر و خداپسندانه در زمینه مرمت و ساخت مرقد امامزادگان و بقاع متبرکه ادامه پیدا کند.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه و مرقد مطهر امامزادگان مورد احترام مردم هستند و می‌بایست در راستای عمران و آبادانی بقاع متبرکه قدم‌های بلندی برداشته شود.
وی اظهار کرد: فضای معنوی امامزادگان بهترین و مؤثر‌ترین امکانات را در اختیار دست اندرکاران قرار می‌دهد تا بتوانند در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اقدام نمایند.

captcha