«سلام مادر»؛ روایت‌گر انتظار مادران شهدای مفقو‌دالاثر
کد خبر: 1320891
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶

«سلام مادر»؛ روایت‌گر انتظار مادران شهدای مفقو‌دالاثر

گروه هنر: «سلام مادر»؛ فیلم برتر سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان خوزستان انتظار مادران شهدای مفقودالاثر را روایت می‌کند.


امین طرفی‌جلالی، نویسنده و کارگردان فیلم برتر سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: سلام مادر، به انتظار مادران شهدای مفقودالاثر می‌پردازد.



وی ادامه داد: فیلم کوتاه سلام مادر داستان مادری را روایت می‌کند که در انتظارِ مدام به سر می‌برد و هر لحظه با امید دیدار فرزندش سر می‌کند؛ انتظاری که مخاطب سلام مادر می‌داند هرگز پایان نخواهد یافت.



طرفی‌جلالی با بیان اینکه در مرحله تحقیقات برای نوشتن فیلم‌نامه با مادر شهیدان محمودرضا و محمدرضا حقیقی گفت‌وگو داشته است، گفت: مادر شهید حقیقی معتقد است با وجود اینکه پس از 13 سال خبر شهادت فرزندش را برایش آوردند، اما هنوز و هر روز در انتظار است.



این فیلمنامه نویس و کارگردان جوان خوزستانی افزود: سلام مادر، به تهیه‌کنندگی سینمای جوان اهواز تولید شده است. مجری طرح این فیلم کوتاه سید امین سپهریان، تصویربردار مسعود رضایی، تدوین مهدی کیخایی، صدابردار مجتبی عسکری، طراح صحنه و لباس مصطفی علی‌پور و مدیر تولید آن اشکان شمی‌پور بوده‌اند.



بنا بر این گزارش، سلام مادر در اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان خوزستان که پنجشنبه، 30 آبان‌ در سوسنگرد برگزار شد عنوان فیلم برتر جشنواره را کسب کرد.



این فیلم پیش از این نیز، آبان‌ امسال، رتبه سوم دومین جشنواره فیلم اشراق را کسب کرد. همچنین در سال 91 جایزه بهترین فیلم بخش بین‌الملل «سیفژ» چهل و دومین جشنواره فیلم رشد را به خود اختصاص داد. در جشنواره فیلم کوتاه حسنات و بام ایران نیز حضور داشته است.

captcha