برگزاری دوره‌ آموزش قرآن ويژه پيش‌دبستانی‌ها در اهواز
کد خبر: 1269298
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹

برگزاری دوره‌ آموزش قرآن ويژه پيش‌دبستانی‌ها در اهواز

مدير مؤسسه محسن بن علی اهواز از برگزاری كلاس‌هايی با محوريت قرآن، ویژه پیش دبستانی‌ها از آغاز مهرماه در اين مؤسسه خبر داد.


گروه فعاليت‌های قرآنی: مدير مؤسسه محسن بن علی اهواز از برگزاری كلاس‌هايی با محوريت قرآن، ویژه پیش دبستانی‌ها از آغاز مهرماه در اين مؤسسه خبر داد.


مرجان رياحی‌نيا، مدير مؤسسه محسن بن علی اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، اظهار کرد: مهرماه 1392 دوره‌های آموزشی وي‍ژه دانش‌آموزان مقطع پیش‌دبستانی با محوریت علوم قرآنی در این مؤسسه برگزار می‌شود.


وی افزود: نام‌نویسی از علاقه‌مندان شركت در این كلاس‌ها از مردادماه شروع شده است و تا پايان شهريورماه ادامه خواهد داشت. اين كلاس‌ها كه در دورهای روخوانی، روان‌خوانی قرآن، احاديث كاربردی و حفظ جزء 30 برگزار می‌شود، از مهرماه و هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی شروع می‌شوند و تا پايان ارديبهشت‌‌ماه سال 1393 ادامه خواهد داشت.


مدیر مؤسسه قرآنی محسن بن علی اهواز گفت: برای آموزش اين دوره‌ها مربيان واجد شرايط قرآنی با مدرك تحصيلی ليسانس و فوق‌ ليسانس كه در دوره‌های ويژه مربيگری حضور يافته‌اند، همكاری خواهند داشت و در پايان دوره به شركت‌كنندگان مدرك پايان دوره اعطا می‌شود.


وی با بیان اينكه در حال حاضر نیز كلاس حفظ تخصصی قرآن ويژه پسران دبستانی در اين مؤسسه در حال برگزاری است، گفت: در اين دوره 5 دانش‌آموز به شكل تخصصی، قرآن را در مدت چهار سال حفظ می‌كنند.

captcha