اجرای طرح‌های تابستانی آموزش قرآن در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز
کد خبر: 1262589
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵

اجرای طرح‌های تابستانی آموزش قرآن در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز

طرح‌های تابستانی آموزش قرآن ويژه قرآن‌آموزان در مقاطع سنی خردسال و بزرگسال به مدت 45 روز در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز اجرا می‌شود.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح‌های تابستانی آموزش قرآن ويژه قرآن‌آموزان در مقاطع سنی خردسال و بزرگسال به مدت 45 روز در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز اجرا می‌شود.


مرجان رياحی، مدير مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، در رابطه با اجرای اين طرح‌های آموزشی گفت: به منظور پر كردن اوقات فراغت قرآن‌آموزان، طرح‌های تابستانی آموزش قرآن ويژه قرآن‌آموزان در مقاطع سنی خردسال و بزرگسال به مدت 45 روز در مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز اجرا می‌شود و هر كلاس به مدت دو روز در هفته داير است.


وی اظهار كرد: اختتاميه دوره‌های قبلی آموزش قرآن نيز اواخر ارديبهشت‌ماه برگزار شد و در پايان دوره‌ها از قرآن‌آموزان آزمون به عمل آمد و به برترين‌ها گواهينامه اعطا شد.


رياحی عنوان كرد: علاقه‌مندان به شركت در كلاس‌های آموزشی اين مؤسسه از جمله بانوان و آقايان می‌توانند برای ثبت نام اقدام كنند و كلاس‌‌های آموزشی اين مؤسسه در ايام تابستان در همه روزهای هفته داير است.


مدير مؤسسه محسن‌بن علی(ع) اهواز خاطرنشان كرد: از جمله كلاس‌های آموزشی در اين مؤسسه قرآنی می‌توان به برگزاری كلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی، ترجمه و مفاهيم، صوت و لحن، تفسير و فصيح‌خوانی قرآن اشاره كرد.

captcha