حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از مادران باردار و شیرده نیازمند ایلامی
کد خبر: 4131322
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از مادران باردار و شیرده نیازمند ایلامی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام، گفت: در راستای ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار، بنیاد ۱۵ خرداد به جد ورود کرده و در این راستا خدمات ارزشمندی به این قشر از جامعه ارائه می‌کند.

بنیاد ۱۵ خردادبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام، محمد زارع، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری توجه به بحث امنیت غذایی بوده لذا بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این زمینه به‌صورت جدی ورود کرده است.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار بسیار مهم و حائز اهمیت است، افزود: هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار، رفع کمبود‌های تغذیه‌ای آن‌ها و همچنین ارتقای ضریب هوشی کودکان است.

زارع با اشاره به اینکه طی سال گذشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی از یک هزار و ۵۰۰ مادر باردار یا دارای فرزند شیرخوار حمایت معیشتی و پروتئینی در سطح استان صورت گرفته است، بیان کرد: این حمایت‌ها در سال‌جاری با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، استان ایلام، ادامه داد: بنیاد ۱۵ خرداد در تلاش است که با رفع دغدغه‌های امنیت تغذیه‌ای در مناطق کم‌برخوردار، کمک کند نسلی سالم، چابک، باهوش و علاقه‌مند به توسعه و آبادانی کشور تربیت شوند.

وی به حمایت ستاد اجرایی از درمان ناباروری و افرایش جمعیت اشاره کرد و گفت: سال گذشته مرکز درمان ناباروری بیمارستان طالقانی شهر ایلام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان به بهره‌برداری رسید و هم اکنون به مردم عزیز استان در حال ارائه خدمت است.

انتهای پیام
captcha