اعمال محدودیت‌های تردد در روز طبیعت در ایلام
کد خبر: 4130834
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

اعمال محدودیت‌های تردد در روز طبیعت در ایلام

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از اعمال محدودیت‌های تردد در روز طبیعت در سطح محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: روز یکشنبه ۱۳ فروردین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به مناسبت روز طبیعت ممنوع است.

اعمال محدودیت‌های تردد در روز طبیعت در ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی پلیس ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی، رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی وضعیت تردد و اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ و ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در روز طبیعت توسط پلیس راه انتظامی استان ایلام اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس تردد انواع کشنده‌ها، تریلر، کامیون و کامیونت در روز ۱۳ فروردین از ساعت ۶ صبح تا پایان طرح ترافیکی ممنوع خواهد بود.

کهزادی تصریح کرد: این ممنوعیت شامل کامیون‌های حامل مواد فاسدشدنی، سوختی و کالا‌های اساسی و دارای مجوز نمی‌شود.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام ادامه داد: رانندگانی که نسبت به این موضوع بی توجه باشند، علاوه بر اعمال قانون، باتوجه مستقر شدن اکیپ گشت‌های پلیس راه از ورود آن‌ها به محور‌های مواصلاتی جلوگیری و عودت داده می‌شوند.

سرهنگ کهزادی تصریح کرد: از دیگر محدودیت‌های روز طبیعت، ممنوعیت توقف در حاشیه راه‌هاست و پلیس در صورت مشاهده حتماً نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha