طالبان شهادت به دنبال نام و نشان دنیوی نبودند
کد خبر: 4130763
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

طالبان شهادت به دنبال نام و نشان دنیوی نبودند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: افراد طالب شهادت به دنبال نام و نشان دنیوی نبودند در حالی که جایگاه با عظمت این معامله گران با خداوند، در دنیا و آخرت بسیار رفیع و بزرگ است.

دیدار امام جمعه ایلام با خانواده جانباز 50درصد حمید دادوندبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از دفتر امام جمعه، حجت‌الاسلام و المسلیمن الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز، ۱۱ فروردین‌ماه به همراه فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) و جمعی از مسئولان استان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در دیدار با خانواده جانباز ۵۰ درصد حمید دادوند، اظهار کرد: جانبازان از جمله حمید دادوند بدون شک همچون شهدا در نزد خداوند جایگاه رفیعی دارند.

وی افزود: شاید بیشتر مردم شهید زنده جانباز سرافراز حمید دادوند را نشناسند، اما این فرد پیش از نائل شدن به درجه جانبازی از توانمندی جسمی و قدرت بدنی فوق العاده‌ای برخوردار بوده است.

وی یادآور شد: این جانباز گرانقدر مبارزات انقلابی را با بصیرت و شناخت شرایط جامعه در آن زمان آغاز کرد به طوری که در حکومت طاغوت به اعدام محکوم شد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: اما این حکم هم ذره‌ای وی را از مسیر مبارزه در برابر طاغوت منحرف نکرد و مبارزاتش در دفاع از انقلاب اسلامی به عنوان یک قهرمان نستوه در بین همرزمانش معروف است.

وی اضافه کرد: این مبارز انقلابی سرانجام با افتخار جانبازی مزد تلاش‌های خود را از پرودگار گرفت و طی سال‌های متمادی با این شرایط جسمانی سختی‌های دوران جانبازی را، چون سربازی مقاوم تحمل کرده است.

انتهای پیام
captcha