کارگاه آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در دانشگاه ایلام برگزار شد
کد خبر: 4125094
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کارگاه آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در دانشگاه ایلام برگزار شد

نخستین جلسه از کارگاه آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم روز گذشته، هشتم اسفندماه در سالن دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام برگزار شد.

قرآن کریمزهرا رستمی، دبیر انجمن علمی علوم قرآن و حدیث دانشگاه ایلام در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: اولین جلسه از کارگاه آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم روز گذشته در سالن دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام برگزار شد و این انجمن، بستر خوبی را فراهم کرده که دانشجویان (خواهر ) دانشکده الهیات در تمام مقاطع بتوانند به‌صورت رایگان آموزش ببینند.

وی گفت: در پایان دوره به کسانی که حضور مستمر داشته باشند مدرک معتبر اعطا خواهد شد و همچنین فعالیت در انجمن نیز باعث تأثیر مثبت در نمره بعضی دروس خواهد شد.

رستمی ادامه داد: شرکت در این دروه برای دانشجویان رشته‌های الهیات و معارف اسلامی توصیه می‌شود و همچنین با توجه به تصمیمات گرفته شده در جلسات گروه علوم قرآن و حدیث، کسب مهارت‌های لازم در روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای دانشجویان رشته علوم قرآن و حدیث به منظور اعطای مدرک پایانی و فراغت از تحصیل امری ضروری است.

وی با بیان اینکه این دوره فرصتی مناسب برای دانشجویانی است که ضعف‌هایی در این زمینه دارند، گفت: پس از پایان این دوره، دوره تجوید سطح ۱ و سطح ۲ نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha