جبهه استکبار از ولایت و روحانیت وحشت دارد
کد خبر: 4122404
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸

جبهه استکبار از ولایت و روحانیت وحشت دارد

استاندار ایلام گفت: دشمنان از ولایت و روحانیت وحشت دارند و آن چیزی که می‌تواند تار و پود نظام استکبار را بلرزاند و از بین ببرد، روحانیت است که رأس این روحانیت، رهبر فرزانه انقلاب است.

حسن بهرام نیا استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز، ۲۶ بهمن‌ماه در مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله حیدری ایلامی و یادواره ۱۳ شهید روحانی استان ایلام در مصلی امام خمینی (ره) شهر ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، معاونان استاندار، جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، روحانیون استان و مردم برگزار شد، گفت: روحانیت اصیل و انقلابی برای اعتلای مکتب اسلام و تداوم نهضت امام حسین (ع) در طول تاریخ خوش درخشیدند که از مصادیق آن شهدای دوران مشروطیت تا به امروز است.

وی در ادامه با اشاره به رشادت شهدای روحانی استان در دوران انقلاب اسلامی به نقش ویژه آیت‌الله حیدری ایلامی پرداخت و اظهار کرد: این روحانی مبارز و انقلابی در دوران سخت مبارزه با طاغوت و استکبار و همچنین در دفاع از حریم و امنیت و ناموس این کشور سر از پا نشناخت و با گروهی از مردم انقلابی استان در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به جبهه‌های حق شتافت و افتخار آفرید.

استاندار ایلام با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون همواره روحانیت پیشتاز بوده است، افزود: دشمنان تلاش کردند این نور را خاموش کنند، اما این نور همچنان در حال تلألو بوده و محوشدنی نیست.

وی با اشاره به طراحی دشمنان برای اغتشاش و ناامنی و آشوب در کشور نیز گفت: دشمن عمود خیمه را نشانه گرفته است، دشمنان از ولایت و روحانیت وحشت دارند، آن چیزی که می‌تواند تار و پود نظام استکبار را بلرزاند و از بین ببرد، روحانیت است که رأس این روحانیت، رهبر فرزانه انقلاب است.

انتهای پیام
captcha