دیدار امام جمعه و استاندار ایلام با خانواده شهید فتح الهی در ایلام
کد خبر: 4119575
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

دیدار امام جمعه و استاندار ایلام با خانواده شهید فتح الهی در ایلام

امام جمعه و استاندار ایلام همزمان با شب میلاد امام علی (ع) و بزرگداشت روز پدر، با خانواده شهید فتح‌الهی در ایلام دیدار کردند.

دیدار امام جمعه و استاندار ایلام با خانواده شهید فتح الهی در ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، شب گذشته، ۱۴ بهمن‌ماه در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با شب میلاد امام علی (ع) و بزرگداشت روز پدر، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار نماینده، ولی‌فقیه در استان و حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام با خانواده شهیدان فتح‌الهی دیدار کردند.

امام جمعه ایلام در این دیدار ضمن تبریک روز پدر به آقای فتح‌اللهی که در سال ۶۲ همسر و چهار فرزندش به فیض شهادت نائل شدند، گفت: همه پیشرفت‌های کشور در همه عرصه‌ها مرهون جانفشانی شهدا است و این شهیدان بودند که شجاعانه در مقابل دشمن ایستادند و اقتدار و امنیت امروز کشور نیز در سایه شجاعت و فداکاری همه شهیدان است.

استاندار ایلام هم نیز در این دیدار ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر گفت: عزت، اقتدار و امنیت کشور به برکت صبر خانواده شهدا است چراکه این خانواده‌ها، فرزندان خود را برای اعتلای این نظام فدا کردند.

بهرام‌نیا افزود: پیشرفت‌های کشور در مقایسه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این پیشرفت و توفیقات در سایه جانفشانی شهدا و ایثارگران است وهمه ما باید پیرو راه شهدا باشیم و در راه خدمت به مردم همواره ثابت قدم باشیم.

یادآور می‌شود همسر و چهار فرزند پدر شهیدان فتح الهی در سال ۲۵/ ۱۱ / ۶۲ در شهر ایلام به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام
captcha