جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4113335
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در ایلام برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر با حضور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، امروز، ۱۹ دی‌ماه در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، در جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و بزرگداشت مقام مادر که امروز، ۱۹ دی‌ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به الگوگیری زنان جامعه از سیره و منش حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: همسرداری و تکریم خانواده، تربیت صحیح فرزندان و ولایت‌مداری از ویژگی‌های بارز یگانه دخت نبی مکرم اسلام بوده که بانوان امروز با تأسی از این خصایص ارزشمند به‌عنوان الگویی بی‌بدیل برای زنان جهان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با جمعی از بانوان و تأکید بر مدنظر قرار دادن این فرامین راهگشا و هدایتگر، افزود: بی‌تردید زنان جامعه اسلامی با بهره‌گیری از احکام و تعالیم حیات‌بخش و انسان‌ساز دین مبین اسلام و همچنین منویات امامین انقلاب می‌توانند تبلیغات مسموم دشمنان نظام را نقش بر آب و بی‌اثر کنند.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی و اجرای آیین‌های پرمحتوا و جهاد تبیین جایگاه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی در هفته بزرگداشت زن و مقام مادر تأکید کرد.

مشاور استاندار ایلام در امور بانوان و دیگر اعضای شرکت کننده در این نشست نیز پیرامون اجرای باشکوه ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته زن و مقام مادر در استان بحث و ارائه نظر کردند.

انتهای پیام
captcha