افتتاح ۸ پروژه ورزشی تا پایان امسال در ایلام
کد خبر: 4007201
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹

افتتاح ۸ پروژه ورزشی تا پایان امسال در ایلام

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از افتتاح ۸ پروژه ورزشی در استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام، مظفر علیشائی، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پیام هفته‌ی تربیت‌بدنی این است که کسانی که اهمیت کمتری به روزش می‌دهند از حالت سکون خارج شوند و ورزش را به یک رفتار پایدار تبدیل کنند.
وی با بیان اینکه در برنامه‌های هفته‌ی تربیت بدنی دو جنبه‌ی همگانی بودن و ایجاد انگیزه برای تبدیل ورزش به یک رفتار هستم، تصریح کرد: یکی از روش‌های همگانی شدن ورزش این است که مردم شاهد برنامه‌های مستمر ورزشی‌های همگانی باشند تا این موضوع به یک فرهنگ تبدیل شود و در این راستا نیز افراد، هیئت‌ها و دستگاه‌هایی که با ما کار می‌کنند تجلیل خواهند شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از دعوت ۶ تیرانداز به اردوی تیم ملی، ۴ نفر در هاکی، دعوت یک نفر به تیم ملی کشتی خبر داد و گفت‌:دو مقام هم در مسابقات انتخابی تیم ملی در کاراته داشتیم و برای بازی‌های آسیابی ۲۰۲۲ برنامه داریم و امیدواریم تا ۵ نفر از ورزشکاران استان در این مسابقات عضو شوند.
وی با بیان اینکه تا پایان سال ۸ پروژه افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: از اعتبارات سفر خوشبختانه ۵۶ میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه تمام مصوب کردیم و اگر اعتبارات جاری شود دو سه صدم به سرانه ورزشی استان اضافه خواهد شد و پروژه‌ها سرعت خواهند گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: مصمم هستیم که از مسابقات مختلف میزبانی کنیم و به همین منظور در طول هفته میزبان تعدادی از روسای فدراسیون‌ها بودیم و در آبان‌ماه هم میزبان وزیر ورزش و جوانان خواهیم بود.

علیشائی تصریح کرد: به مناسب یادواره ۳هزار شهید استان ایلا، همایش ورزشکاران بسیجی را تعریف کرده ایم که به صورت یک رزمایش عظیم فرهنگی _ ورزشی برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری همایش پیاده‌روی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استقبال خوب مردم ایلام خبر داد و گفت: از هیئت‌ها و خادمان ورزش در استان تجلیل خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha