کنگره 3 هزار شهید ایلام بستری مناسب برای عمق بخشی به ارزشهای انقلاب است
کد خبر: 4005458
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

کنگره 3 هزار شهید ایلام بستری مناسب برای عمق بخشی به ارزشهای انقلاب است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: کنگره 3 هزار شهید استان ایلام بستری مناسب برای عمق بخشی به ارزشهای انقلاب است.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از موج، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در یادواره 115 شهید شهرستان دره شهر افزود: شجاعت،ایثارگری، ولایتمداری، حب به اهل بیت، شهادت طلبی، سختکوشی، عطوفت و مهربانی مردم دره شهر همانند کبیرکوه ریشه در تاریخ این دیار دارد.

وی اظهار داشت: اگر امروز در جهان بعنوان یک قدرت از ایران نام برده می شود بخاطر تسلط رهبری انقلاب بر استراتژی ها و نیروهای مسلح بر تاکتیک ها است.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا مقطع فرهنگی خاص و بستری برای عمق بخشی ارزشهای انقلاب است،تصریح کرد: باید در هر شهر با برگزاری یادواره ها پرچم شهدا را افراشته کنیم زیرا برای دست یافتن به قله های ترقی و پیشرفت به نام و حماسه شهیدان نیازمندیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه یادواره شهدا بعنوان قطعه ای تاریخی از دل تاریخ اسلام به دست ما رسیده است، خاطرنشان کرد:اگر امروز از مراحل سخت و گردنه های بسیار مخوفی عبور کردیم با مدد شهیدان، استقامت و پایداری خانواده معظم انان و استراتژی رهبر فرزانه انقلاب در ادامه گفتمان و حرکت امام بود.

انتهای پیام
captcha