تولید و توزیع ۳۰۰ هزار ماسک در ایلام
کد خبر: 3889638
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

تولید و توزیع ۳۰۰ هزار ماسک در ایلام

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین‌(ع) ایلام با اشاره به تولید و توزیع ۳۰۰ هزار ماسک در استان، از حضور ۴۷۰۰ نیروی بسیجی در طرح غربالگری سلامت خبر داد.

تولید و توزیع ۳۰۰ هزار ماسک در ایلام

به گزارش ایکنا از ایلام، جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، امروز، 18 فروردین‌ماه در جریان بازدید از گروه‌های جهادی دره‌شهر که در حال مبارزه با شیوع کرونا هستند، اظهار کرد: سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور با هدف خدمت تمام قد در کنار مردم بوده است.

وی افزود: در این راستا در حوزه‌های خدمات به مردم، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع مواد بهداشتی و گندزدایی معابر اقدامات مؤثری را انجام دادیم که توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان بین مناطق آسیب‌پذیر تنها نمونه‌ای کوچک از اقدامات صورت گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام تصریح کرد: با توجه به بیکاری تعداد زیادی از مردم استان ایلام به دلیل شیوع کرونا، توزیع بسته‌های خوراکی ۵۰۰ هزار تومانی در کل استان در دستور کار قرار گرفت و در روزهای آینده با برنامه‌ریزی انجام شده بسته‌های خوراکی به ارزش بالغ بر 4 میلیارد تومان بین افراد آسیب‌دیده توزیع خواهد شد.

شاکرمی گفت: یکی از کارهای مهم و بزرگ، طرح ملی غربالگری بود که سپاه با 4700 نیروی بسیجی در قالب گروه‌های مختلف به کمک علوم پزشکی استان ایلام آمده و تاکنون غربالگری ۹۰ درصدی مردم استان انجام شده است.

انتهای پیام
captcha